اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت و حمایت بخش خصوصی

نخستین پیست کارتینگ غرب کشور در همدان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان از ساخت نخستین پیست کارتینگ غرب کشور در همدان با مشارکت و حمایت بخش خصوصی خبر داد.

نخستین پیست کارتینگ غرب کشور در همدان احداث می‌شود

محمدامین روحی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به علاقه‌مندی جوانان استان همدان به رشته اتومبیلرانی و موتورسواری و جذب بانوان و آقایان مستعد در این رشته‌ها، پیست کارتینگ در همدان با مشارکت بخش خصوصی تا پایان سال جاری ساخته و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پیست کارتینگ همدان با استاندارد «c» برای نخستین بار در غرب کشور در مجموعه تفریحی و ورزشی جزیره شادی در 10 کیلومتری شهر همدان ساخته می‌شود که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است و به گفته پور پروانه مجری طرح، تا پایان سال جاری به اتمام رسیده و از اوایل سال 92 به بهره‌برداری خواهد رسید که به جرأت می‌توان گفت یکی از کارهای بزرگ و ماندگار در غرب کشور در رشته اتومبیلرانی و موتورسواری است.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان در ادامه از بازید شهریاری نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور که در آسیا نیز نایب رئیس کنفدراسیون موتورسواری را بر عهده دارد خبر داد و یادآور شد: هفته گذشته به همراه افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان و شهریاری نایب رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور از مراحل ساخت و پیشرفت این پیست بازید شد و این مقام مسئول در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور در زمینه ساخت و بهره‌برداری این مکان ورزشی در غرب کشور به عنوان پایلوت ابراز رضایت کرد.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این مجموعه ورزشی کمیته آموزش هیئت در زمینه آموزش‌های آکادمی برای علاقه‌مندان مبتدی و حرفه‌ای کلاس‌های متعددی را برگزار خواهد کرد که در فصول گرم سال همدان توانایی میزبانی از مسابقات کلاس‌های مختلف کارتینگ را در این استان دارد.

روحی در پایان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پیشنهاد به مدیر کل ورزش و جوانان استان همزمان با ششمین جشنواره زمستانی در همدان که در اوایل بهمن ماه برگزار می‌شود یک دوره مسابقه شیب‌نوردی موتور در کلاس‌های مختلف انجام خواهد شد که در صورت موافقت و گنجانده شدن در برنامه‌های جشنواره زمان و مکان و جزئیات بیشتر این مسابقه به اطلاع علاقه‌مندان رسانده خواهد شد.

انتهای پیام/2499/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول