اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اتومبیلرانی کرمان:

مسابقات اتومبیلرانی کرمان دارای حداقل استانداردها بود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اتومبیلرانی استان کرمان گفت: مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی استان برای دومین مرحله طی سال جاری برگزار و وضعیت مسابقات از نظر فنی دارای حداقل استانداردهای برگزاری مسابقات بود.

مسابقات اتومبیلرانی کرمان دارای حداقل استانداردها بود

امید عنایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری مسابقات اتومبیلرانی «مارپیچ» قهرمانی استان کرمان اظهار داشت: این رقابت‌ها با حضور 38 شرکت کننده در دو کلاس در پیست کارتینگ مجموعه پردیسان قائم (عج) برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات شرکت‌کنندگان با توانایی بر مهارت‌های فردی خود و با عبور از موانع و طی کردن مسیر مشخص شده رکورد خود را به ثبت رساندند و پس از آن این تیم داوری مسابقات بر اساس وضعیت هر شرکت‌کننده نمره نهایی او را اعلام کرد.

عنایی عنوان داشت: این مسابقات برای دومین مرحله طی سال جاری توسط هیئت اتومبیلرانی استان کرمان برگزار شد و در مجموع می‌توان گفت، وضعیت مسابقات از نظر فنی دارای حداقل استانداردهای برگزاری مسابقات بود.

وی پیست کارتینگ پردیسان قائم را تنها پیست فعال فعلی در شهر کرمان دانست و عنوان کرد: هزینه‌های گزاف احداث پیست کارتینگ برای بخش خصوصی توجیه اقتصادی مناسبی ندارد و اغلب سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی به دلیل مشکلات و موانع موجود این اقدام را به صرفه نمی‌دانند.

عنایی با اشاره به حضور سه راننده زن در این مسابقات گفت: در این مسابقات شرکت‌کنندگان از شهرستان‌های سیرجان، رفسنجان و کرمان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه وضعیت هیئت طی چند سال اخیر بهتر از گذشته شده است، گفت: برگزاری مسابقات تمرینی مستمر، آموزش و برگزاری چند دوره مسابقات نویدبخش روزهای بهتری برای این رشته مهیج است.

انتهای پیام/80011/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول