اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت اتومبیلرانی کردستان:

ظرفیت تبدیل به قطب اتومبیلرانی کشور را داریم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اتومبیلرانی کردستان با اشاره به وجود قهرمانان مطرح این رشته در استان گفت: کردستان قابلیت تبدیل شدن به قطب اتومبیلرانی در کشور را دارد.

ظرفیت تبدیل به قطب اتومبیلرانی کشور را داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سیدعارف قادرزاده ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان با بیان اینکه محدودیت‌های مالی در این ورزش غیر قابل کتمان است اظهار کرد: علی‌رغم این موضوع به واسطه حضور قهرمانان این رشته در سطح استان و ظرفیت بالای جوانان کردستانی امکان مطرح شدن استان به عنوان قطب این رشته وجود دارد.

وی در رابطه با وضعیت ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی در استان کردستان مسئولیت خود در اداره راهنمایی و رانندگی استان را دلیلی برای آشنایی و توجه خود به این ورزش عنوان کرد و افزود: متاسفانه ظرفیت مناسب موجود در این رشته به حال خود رها شده و نیاز به هدایت و جهت‌گیری دارد.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری کردستان هدایت جوانان علاقه‌مند به این رشته را از رانندگی‌های غیر مجاز و خطرناک در معابر شهرها به سمت پیست‌های مختص این رشته  ضروری دانست و خاطر نشان کرد: در این صورت فردی که به واسطه انجام این گونه حرکات در معابر منفور است، می‌تواند مبدل به یک قهرمان شود.

قادرزاده در خصوص برنامه‌های خود در ریاست هیئت استان، ارتقای فرهنگ ترافیک با تفکیک رانندگی در پیست و شهر را از اهم این برنامه‌ها اعلام کرد.

وی فعال‌سازی هیئت‌های شهرستان‌ها و همچنین کمیته‌های آنها را دیگر برنامه خود عنوان کرد.

رئیس هیئت موتورسواری کردستان با بیان اینکه پایه و اساس ورزش، باشگاه‌ها هستند تصریح کرد: پرداختن به موضوع باشگاه‌داری این ورزش در شهرهای دارای ظرفیت از دیگر برنامه‌های مورد نظر هیئت است.

قادرزاده با اذعان به مظلومیت و ناشناخته بودن این رشته در جامعه از تلاش برای تعامل بیش‌تر با ادارات خبر داد و افزود: با جلب حمایت‌های مالی و معنوی آنها این ورزش به صورت واقعی معرفی و شناسانده می‌شود.

وی راه‌اندازی رقابت‌های استانی پیش از مسابقات کشوری اتومبیلرانی را ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: این مسابقات باید هماهنگ و مطابق با تقویم فدراسیون انجام شود.

قادرزاده جذب حامیان مالی در این ورزش را با توجه به منابع و مقدورات و همچنین تعامل و ارتباط قوی و سازنده با رسانه‌ها را دیگر سرفصل‌های برنامه کاری خود در سمت ریاست هیئت اعلام کرد.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری کردستان در پایان خواستار توجه ویژه فدراسیون و ادراه کل ورزش و جوانان کردستان برای رشد و ترقی این رشته در سطح استان شد.

انتهای پیام/79008/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول