اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش همدان منصوب شد

خبرگزاری فارس: رضا گل‌محمدی، مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان همدان شد.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش همدان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، رضا گل‌محمدی به عنوان مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان منصوب شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در مراسم تودیع و معارفه مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان عنوان کرد: هسته گزینش بعد از فرمان تاریخی امام در 15 دی تأسیس و در طول عمر پر برکت خود دستاوردهای بسیاری پر برکت و عظیمی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همراه داشته است.

عباس حسنی محتشم گزینش در آموزش و پرورش را بسیار با اهمیت دانست و گفت: با عنایت به رسالت آموزش و پرورش که همانا تعلیم و تربیت انسان‌ها است باید معلمینی به خدمت گرفته شوند که متعهد به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز مراحل جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش به صورت تخصصی و فنی صورت می‌گیرد و گزینش فصل‌الخطاب انجام این امور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از نیروهای هسته گزینش خواست همیشه رضای الهی را مد نظر داشته باشند و تلاش صادقانه و نیت الهی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان همدان نیز در سخنانی گفت: عملکرد خوب بخش گزینش می‌تواند کمکی اساسی به سلامت اداری در جامعه و در نهایت خدمت بزرگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

رضا گل محمدی افزود: گزینش پویا و قوی از محورهای اساسی نظام تعلیم و تربیت است و هم‌اکنون عدالت‌محوری، رازداری، رعایت انصاف و ارتباط و تعامل دوطرفه بر اساس اصول و قوانین اسلامی از اولویت‌های اساسی گزینش است.

وی اضافه کرد: سند تحول در گزینش با دو هدف کلان و چندین راهکار عملیاتی توسط مقام عالی وزارت و هیئت مرکزی گزینش رونمایی و برای اجرا به استان‌ها ابلاغ شده که در این سند بر تلاش برای ارتقای فرهنگ سازمانی گزینش بر اساس ارزش‌های اسلامی، عدالت محوری در جذب نیروی انسانی، کیفیت‌بخشی فعالیت‌های گزینش و فراهم ساختن شرایط لازم برای ارتقای ساختار گزینش تأکید شده است.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان همدان ابراز داشت: این سند می‌تواند حرکت جدیدی در راستای ارتقای جایگاه گزینش در جامعه باشد.

وی گفت: همه ما باید سعی کنیم با اعتقاد راسخ به ارزش‌های انقلاب و خون شهدا، پیروی از رهنمودهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و داشتن روحیه و عمل بسیجی در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مفید باشیم.

انتهای پیام/2499/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول