اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری خراسان رضوی:

2 میلیون زائر رضوی از سراسر کشور وارد مشهد شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری خراسان رضوی گفت: از روز اربعین تا روز گذشته یعنی از 14 تا 24 دی ماه، تعداد 2 میلیون و 309 هزار و 189 مسافر از طریق وسایل نقلیه، فرودگاه، راه آهن وارد مشهد مقدس شدند.

2 میلیون زائر رضوی از سراسر کشور وارد مشهد شدند

هادی ذاکری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در مشهد به تعداد ورودی مسافران و زائرانی که فقط روز گذشته وارد مشهد شدند اشاره کرد و افزود: تنها در روز گذشته یعنی در 21 دی ماه 91 تعداد 231 هزار و 769 نفر از طریق وسایل نقلیه شخصی، اتوبوس، قطار و هواپیما وارد مشهد شده‌اند.

 ذاکری به تعداد زائران پیاده‌ای که از روز اربعین تا امروز 23 دی ماه وارد مشهد شده‌اند، اشاره کرد و گفت: جمعا 130 هزار زائر پیاده از سراسر کشور وارد مشهد مقدس شده‌اند.

معاون آمار و اطلاعات ستاد دائمی تسهیلات زائر خراسان رضوی به رشد تعداد ورودی زائران نسبت به سال گذشته به مشهد اشاره کرد و گفت: از تعداد 2 میلیون و 309 هزار و 189 مسافری که از اربعین تا روز گذشته وارد مشهد شده‌اند، شاهد رشد 12 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: تعداد مسافرانی که فقط روز گذشته وارد مشهد شده‌اند نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 4.73 درصدی را نشان می‌دهد.

ذاکری با اشاره به افزایش تعداد زائران پیاده به مشهد نیز گفت: زائران پیاده‌‌ای که امسال وارد مشهد شده‌اند نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش داشته‌اند.

انتهای پیام/70005/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول