اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه

مسن‌ترین زائران پیاده رضوی در جنوب خراسان رضوی معرفی شدند

خبرگزاری فارس: سرپرست اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه مسن‌ترین زائران پیاده رضوی در محور جنوب خراسان رضوی را معرفی کرد.

مسن‌ترین زائران پیاده رضوی در جنوب خراسان رضوی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محسن لطفی صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: سید مهدی حسینی 70 ساله و محمد جهانی‌طاهری 72 ساله هر دو از بردسکن به عنوان زائران پیاده در امامزاده احمدالرضا (ع) تربت حیدریه پذیرایی و اسکان داده شدند.

سرپرست اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه اظهار داشت: سید محمد حسینی تاکنون چندین نوبت مسیر بردسکن تا مشهد را پیاده پیموده است.

وی ادامه داد: محمد جهانی‌طاهری از کاروان فداییان رهبر ساکن روستای زنگینه بخش مرکزی شهر آباد است که مسیر 300 کیلومتری بردسکن تا مشهد را همراه کاروان پیاده طی کرده است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه تربت حیدریه گفت: در مجموع 10 هزار زائر پیاده در پایگاه‌های این نهاد اسکان و پذیرایی شدند که در بین آنان نوجوانان و جوانان کم سن و سال مشاهده شده است.

 لطفی افزود: همچنین در بین کاروان‌های پیاده رضوی دختران و زنان زیادی مشاهده شده که همپای مردان شهرهای خراسان جنوبی و حوزه خراسان رضوی تا مشهد را پیمودند.

مسئول کاروان پیاده فداییان رهبر بردسکن نیز گفت: محمد جهانی‌طاهری الگویی برای اعضای 60 نفره کاروان پیاده بردسکن است.حسن نخعی افزود: این کاروان مسیر بردسکن تا مشهد را با راهنمایی و هدایت این زائر کهنسال پیمودند.

وی اظهار داشت: حرکت اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در تامین اسکان و پذیرایی زائران پیاده رضوی قابل مقایسه با هیچ نهادی نبوده و شایسته تقدیر است.

وی تصریح کرد: کاروان مذکور با برنامه‌ریزی و هدایت عاشقان رضوی هفت سال این مسیر را پیاده طی می‌کنند.

انتهای پیام/70005/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول