اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان خواستار شد:

تسهیل صدور مجوز تسهیلات سرمایه‌گذاری در کردستان

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان خواستار تسهیل در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف تولیدی و کشاورزی در استان شد.

تسهیل صدور مجوز تسهیلات سرمایه‌گذاری در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: پاسخگویی به مردم و جلب اعتماد عمومی زمینه‌ساز توسعه پایدار در استان و رفع موانع و مشکلات مختلف است و باید مدیران دستگاه‌های اجرایی همواره این مهم را مدنظر داشته باشند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید میزهای خدمت را جدی گرفته و در مسیر رفع نیازهای ارباب رجوع به بهترین نحو خدمت‌رسانی کنند.

استاندار کردستان در این جلسه با گلایه از روند طولانی صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در بخش‌های تولیدی و کشاورزی استان، تأکید کرد: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی زمان صدور مجوزها را کاهش داده و با هماهنگی بانک‌های عامل زمینه‌ساز تسهیل امور باشند.

شهبازی افزود: متأسفانه زمان طولانی پاسخگویی به استعلام طرح‌های اشتغال‌زایی در استان روند ایجاد اشتغال توسط بخش خصوصی کند بوده و امید است این مهم با تلاش و همت مضاعف مدیران دستگاه‌های اجرایی رفع شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی در استان از برگزاری جلسات در وقت اداری منع شده و در این خصوص نیز با دستگاه‌های متخلف برخورد خواهد شد و باید مدیران بدانند که وقت اداری مختص به ارباب رجوع بوده و نباید جلسه و یا مراسمی در این ساعات برگزار کنند.

انتهای پیام/79006/ج20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول