اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جم خبر داد

کاشت 12 هزار درخت در شهر جم

خبرگزاری فارس: شهردار جم از کاشت 12 هزار درخت در شهر جم خبر داد.

کاشت 12 هزار درخت در شهر جم

سید احمد علمداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: خدمات‌رسانی به شهروندان و جلب رضایت خاطر مردم از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری جم در سال جاری است.

وی افزود: در چند ماه گذشته اقدامات اساسی و مهمی در سطح شهر جم انجام گرفته و امیدوار هستیم با تلاش شهرداری و شورای اسلامی این روند تداوم یابد.

شهردار جم با برشمردن برخی اقدامات انجام گرفته در جم خاطرنشان کرد: رنگ‌آمیزی سنگ جدول‌ها و پایه‌های برق، سر و سامان دادن به بلوار اصلی شهر که باعث ایجاد نمایی زیبا شده، چمن‌کاری بلوارها، آسفالت خیابان‌های مهم و تکمیل بلوار ولی‌عصر (عج) بخشی از فعالیت‌های سرپرست جوان و بومی شهرداری جم است.

علمداری از کاشت 12 هزار درخت در شهر جم خبر داد و گفت: در سال جاری عملیات کاشت 12 هزار درخت در سطح شهر با تلاش شهرداری انجام گرفته است.

وی یادآور شد: نصب پایه‌های پارکی و گلدان در بلوار امام خمینی(ره)، ایجاد پیاده‌رو در خیابان بسیج، اجرای سنگ جدول خیابان نخلستان، نصب پایه‌های تلسکوپی در بلوار ورودی، رنگ‌آمیزی سنگ جدول میدان چگاسه و چمن‌کاری بلوار چگاسه از جمله اقدامات شهرداری در چند ماه اخیر است.

ارائه مجوز بدون دریافت عوارض برای احداث پارکینگ

شهردار جم از ارائه مجوز بدون دریافت عوارض برای احداث پارکینگ خبر داد و اظهار داشت: بنا به پیشنهاد شهرداری و موافقت شورای اسلامی شهر جم، متقاضیان ساخت پارکینگ طبقاتی و مکانیزه از پرداخت عوارض شهرداری معاف هستند.

وی بیان کرد: این طرح شامل پارکینگ‌هایی می‌شود که در حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان فاضل جمی احداث شوند.

علمداری یادآور شد: مصوبه عدم دریافت عوارض از متقاضیان ساخت هتل، مسافرخانه و حمام عمومی نیز همچنان پابرجاست و از شهروندان جمی می‌خواهیم با مشارکت در اینگونه طرح‌ها در توسعه همه جانبه شهر جم سهیم باشند.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول