اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم نساجی مازندران:

مقابل ماشین‌سازی به پیروزی می‌رسیم/ قاسم‌نژاد از افراد ارزشی است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم نساجی مازندران گفت: در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک مقابل تیم ماشین‌سازی به یک برد دلچسب دست خواهیم یافت.

مقابل ماشین‌سازی به پیروزی می‌رسیم/ قاسم‌نژاد از افراد ارزشی است

سید محمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در قائمشهر گفت: همانطور که دیدید تیم نساجی مقابل الوند همدان به یک پیروزی ارشمند دست یافت و بازیکنان با این برد از روحیه بالا برخوردارند.

وی افزود: با توجه به رأی اعلام شده از سوی فدراسیون هیچ دعوت‌نامه‌ای از کمیته انضباطی در خصوص بازی با ابومسلم به باشگاه ابلاغ نشده است تا مدارک و مستندات را ارائه کنیم.

وی یادآور شد: سردار قاسم‌نژاد از افراد ارزشی هشت سال دفاع مقدس بوده و جا دارد به خاطر حمایت‌هایی که انجام داده تشکر ویژه داشته باشم، تمرینات تیم هم در حال برگزاری است و تداوم دارد.

اسدی در ارتباط با بازی مقابل ماشین‌سازی گفت: تیم ماشین‌سازی تیم جوان و خوبی است و بازی ما مقابل این تیم چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود که امید است با برد این تیم بتوانیم امتیاز از دست رفته را جبران کنیم.

وی در پایان افزود: هواداران سرمایه این تیم هستند، باید همه با هم همدل و یک صدا شویم و با کمک و یاری هم بتوانیم راه لیگ برتری شده نساجی را هموار کنیم.

انتهای پیام/86017/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول