اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مالک جدید باشگاه نساجی مازندران:

مالکیت باشگاه نساجی تکلیف شد/ پرداخت مطالبات بازیکنان به‌زودی

خبرگزاری فارس: مالک جدید باشگاه نساجی مازندران گفت: مالکیت باشگاه نساجی مازندران بر من تکلیف شد.

مالکیت باشگاه نساجی تکلیف شد/ پرداخت مطالبات بازیکنان به‌زودی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، شامگاه جمعه حسین قاسم‌نژاد به عنوان مالک جدید باشگاه ورزشی نساجی قائمشهر معرفی و از زحمات مهدی پرهام قدردانی شد.

در این مراسم اعضای هیئت رئیسه باشگاه نساجی با حضور هادی ساعی، بهروان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و مسئولان شهرستان معرفی شدند و محمدعلی قنبری به مدت یک هفته مدیرعاملی این باشگاه را عهده‌دار شد.

مالک جدید باشگاه نساجی قائمشهر با بیان مشکلات عدیده‌ای که بر سر راه باشگاه‌داران وجود دارد اداره باشگاه ورزشی را کاری سخت عنوان کرد که باید برای اداره شایسته، اتحاد بین اعضا و مدیران حکمفرما شود.

وی تاکید کرد: لازمه سر پا نگهداشتن تیم نساجی اتحاد بین مسئولان، مدیران و اعضای تیم است وگرنه من به تنهایی چه کار می‌توانم انجام دهم.

حسین قاسم‌نژاد اضافه کرد: من به دنبال این تیم نیامدم. فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر و سعادتمند که خیلی دلسوز تیم نساجی است مدت‌ها با من در تماس و رایزنی بودند، ولی قصد من مالکیت این تیم نبود. فقط حل معضلات فعلی تا مشخص شدن مالک جدید بود که سرانجام با وجود اعتقادم به اینکه باید این قبیل کارها به جوانان واگذار شود، مالکیت باشگاه بر من تکلیف شد و من هم در این مسیر در حد بضاعت خود عمل خواهم کرد.

وی با اشاره به تنش‌ها و مشکلات فعلی باشگاه نساجی و لزوم وحدت در بین بازیکنان و طرفداران تیم ابراز داشت: نساجی با وجود 30 هزار تماشاچی فیکس یک لیدر است پس تیم به طرفداران و بازیکنانش تعلق دارد و مالکش یک نفر نیست و همه این عوامل باید با هم نیروی محرک نساجی شوند.

قاسم‌نژاد از بازیکنان تیم نساجی خواست تا از همه توان جسمانی خود برای ارائه بازی بهتر و کسب نتایج درخشان‌تر بهره‌گیری کنند. از بهانه‌گیری و حاشیه‌سازی پرهیز کنند تا در ازای آن، وی به عنوان مالک باشگاه فراتر از وظایف خود عمل کند.

مالک جدید باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: تیم نساجی روز یکشنبه میهمان تیم الوند خواهد بود، اگر بازیکنان از توان صددرصدی خود در این بازی استفاده کنند بدون در نظر گرفتن برد و باخت بیشتر از توان خود برایشان انجام وظیفه می‌کنم.

همچنین محمدعلی قنبری که تا مشخص شدن مدیرعامل جدید باشگاه نساجی تصدی این پست را عهده‌دار شده و به بازیکنان تیم نساجی متذکر شد: امروز حق و حقوق بازیکنان در صورت باز بودن بانک‌های تهران پرداخت می‌شود.

وی اذعان داشت: قول شرف می‌دهم همه کسانی که تاکنون مالکیت نساجی را بر عهده داشتند انگشت کوچک حاج حسین قاسم‌نژاد نیستند. با حضور قاسم‌نژاد، بازیکنان بیشتر از آنچه که باید بگیرند عایدی خواهند داشت.

انتهای پیام/86008/ن40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول