اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

بی‌تدبیری آفت اسلام ناب محمدی است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: بی‌تدبیری و سوء مدیریت آفت اسلام ناب محمدی (ص) است که نبی مکرم اسلام نیز خطر آن را همیشه مورد تاکید و تذکر قرار داده است.

بی‌تدبیری آفت اسلام ناب محمدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محسن سعیدی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر اردبیل با اشاره به نشانه‌ها و علائم به یادگار مانده از رسول گرامی اسلام با هدف گمراه نشدن از خط و مسیر واقعی اظهار داشت: در کنار قرآن و عترت که دو میراث گرانبهای آن حضرت بعد از رحلت‌اش بود آخرین فرستاده حق همیشه از امت خود به ویژه گرفتار شدن در بند بی‌تدبیری‌ها و سوء مدیریت‌‌ها نگران بود به طوری که همیشه مقاصد شیطانی دشمن را متذکر می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: آن حضرت چنگ زدن به ریسمان ائمه اطهار (ع) و محبت اهل بیت را یکی از عوامل و عناصر مهم در رهایی از دام شیاطین یاد کرده و نسبت به ابعاد انحراف و گمراهی هشدارهای لازم را اعلام می‌کردند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه در طول تاریخ پابرهنگان و مستضعفان همیشه یاریگر اسلام بوده‌اند و در دوران ما نیز حامی اصلی انقلاب همین پابرهنگان بودند، یادآور شد: شایسته است با حسن مدیریت و بکارگیری نیروهای خدمتگزار و شایسته در خدمت‌رسانی به محرومان قدر این موهبت عظیم را بدانیم.

سعیدی به سنگینی رسالت و حساسیت وظیفه آحاد مردم برای شرکت با شکوه در انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: قطعاً در این انتخابات دلسوزان و محرومان جامعه نسبت به مرفهان بیشتر مشارکت کرده و حضوری قدرتمندانه پیدا می‌کنند.

وی خطر انحراف را متذکر شد و بیان داشت:‌ اگر بعد از رحلت نبی مکرم اسلام چندگانگی و خطر شعبه شعبه شدن اسلام بروز و ظهور پیدا کرد و در نتیجه انحراف به حدی رسید که در کربلا 30 هزار نفر با قصد قربت و تکبیر سر امام حسین (ع) را بریدند این نهایت خصومت دشمن است که سعی می‌کند انحراف را حقیقتی واقعی جلوه دهد.

سعیدی افزود: شعار توحید ما امروز شعار تبری جستن از شرک و شیاطین است تا به عظمت مکتب اسلام دست پیدا کنیم چرا که امروز دشمن با انحراف در دین سعی می‌کند حقیقت آن را مخدوش کند.

وهابیت فرزند نامشروع انگلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعیدی تصریح کرد: این انحراف به حدی جدی و نمایان است که خلف نامیمون بنی‌امیه امروز در کشور عربستان در حالی که مدعی اسلام ناب است دست به اقداماتی می‌زند که گاه از گفتن آن شرم داریم.

وی به انحراف عبدالله ملعون رئیس مملکت عربستان در شرابخواری و حرکت‌های ضد دینی اشاره کرد و ادامه داد: صاحبان چنین تفکر منحرف و انحطاطی سعی می‌کنند از وهابیت که فرزند نامشروع انگلیس است حمایت کنند تا این فرقه ضاله در لباس شرک و طاغوت بزرگترین آفت اسلام باشد.

فرزند شهید آیت‌الله سعیدی ابراز داشت: در عصر معاصر امام راحل (ره) تمام زوایای اسلام ناب محمدی و حقیقت آن را به خوبی تبیین کردند و به دشمنان و قسم‌خوردگان اسلام و انقلاب اعلام داشتند که این نهضت همیشه جاوید تا زمان ظهور امام عصر (عج) پا برجا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: ما تا زمانی که ولایت فقیه داریم و شهادت آرمان ماست قطعاً پیروز هستیم و در صراط مستقیم می‌توانیم حرکت دشمن را ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/62001/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول