اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری تور گردشگری

مسئولان ورامین از باغ موزه دفاع مقدس تهران بازدید کردند

خبرگزاری فارس: مسئولان شهرستان ورامین با برگزاری تور گردشگری از باغ موزه دفاع مقدس تهران بازدید کردند.

مسئولان ورامین از باغ موزه دفاع مقدس تهران بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با عملیات کربلای 5 با برگزاری یک تورگردشگری، مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان ورامین از مجموعه باغ موزه دفاع مقدس تهران بازدید کردند.

در این بازدید نیم روزه که توسط اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران برگزار شد، فرماندار، معاونین فرمانداری و رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان ابتدا با حضور در محل گلزار هشت شهید گمنام دفاع مقدس و ادای احترام و فرستادن فاتحه بر روح پر فتوح امام راحل (ره) و شهدای جنگ تحمیلی، از تالارهای هفت گانه مجموعه باغ موزه دفاع مقدس بازدید و در پایان نماز ظهر و عصر را در مسجد جامع خرمشهر این مجموعه برپا کردند.

گفتنی است، مجموعه باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در اراضی عباس آباد تهران در زمینی به مساحت 21 هکتار و با زیربنایی بالغ بر 42 هزار متر مربع، مجموعه‌ای بی‌نظیر و دیدنی است که با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا، روش نوینی در نمایش مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس ارائه می‌کنند.

ساختمان اصلی باغ موزه دفاع مقدس دارای هفت تالار است که هر یک از این تالارها علاوه بر روایت بخشی از تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، در واقع هفت مرحله سلوک را نیز نشان می‌دهند تا بازدیدکنندگان ناخودآگاه این روند را که حداقل 90 دقیقه برای پیمودن نیاز دارد، طی کنند. 

انتهای‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول