اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)

فعالان قرآنی کنگاور تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، از فعالان قرآنی شهرستان کنگاور تجلیل شد.

فعالان قرآنی کنگاور تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، حجت‌الاسلام مجتبی فتح‌الهی‌نژاد صبح امروز در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان کنگاور با اشاره به فعالیت‌های قرآنی در این شهرستان، اظهار داشت: در حال حاضر بیست خانه قرآن روستایی و سی و پنج خانه قرآن شهری در شهرستان کنگاور مشغول آموزش قرآن کریم به علاقمندان هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کنگاور تصریح کرد: تشکیل بانک اطلاعات حافظان و نیز مربیان قرآن کریم از جمله اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی برای ساماندهی این حرکت عظیم فرهنگی است.

فتح‌الهی‌نژاد برگزاری سیزده کلاس طرح نیم درصدی، برگزاری سه دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی و برگزاری بیست و یک دوره کلاس آموزشی عمومی را از جمله اقدامات تبلیغات اسلامی کنگاور برای گسترش قرآن‌آموزی در 9 ماهه اول امسال اعلام کرد.

وی افزود: در دهه فجر امسال هم برنامه‌های متنوعی برای قرآن‌آموزان شهرستان تدارک دیده شده که برگزاری یک دوره تربیت معلم مفاهیم، برگزاری جشنواره قرآنی جوان، برپایی نشست و هم‌اندیشی فعالان عرصه قرآنی و برگزاری محافل انس با قرآن از آن جمله است.

فرماندار شهرستان کنگاور نیز در این مراسم، قرآن کریم را معجزه‌ای از نوع اندیشه، فکر و تعقل خواند و گفت: قدرت قرآن و جاذبه و گرایش افزون‌تر آن نسبت به معجزات سایر پیامبران، سبب شکل‌گیری بیشترین هجمه به پیامبر اسلام(ص) شده است.

حشمت‌الله عزیزی با تاکید بر این که آموزه‌های قرآن کریم توانایی اداره همه جوامع بشری را داراست، تاکید کرد: هیچ فکر و اندیشه و مکتبی توان مقابله فکری، استدلالی و برهانی با قرآن را ندارد و بر همین اساس، دشمنان دین، برخوردهای ناجوانمردانه با قرآن و صاحب این معجزه الهی دارند.

عزیزی ایستادگی پیامبر(ص) در برابر انحرافات و پافشاری او بر احقاق حقوق محرومان و اجرای حدود الهی را عمده‌ترین عامل اهانت به ساحت مقدس ایشان دانست و بیان داشت: گرامی‌داشت مقام و منزلت آن فرستاده الهی در هر مناسبتی بر همه مسلمانان واجب و لازم است.

انتهای پیام/2700/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول