اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد

‌ارسال طرح رتبه‌بندی معلمان برای تصویب به شورای عالی انقلاب فرهنگی

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از آماده شدن طرح رتبه‌بندی معلمان و ارسال آن به شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تصویب و اجرا خبر داد.

‌ارسال طرح رتبه‌بندی معلمان برای تصویب به شورای عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران حسین نقوی‌حسینی با حضور در اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک ضمن تسلیت ایام سوگواری رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن و امام رضا (ع) اظهار داشت: هدف مهم پیامبر (ص) انسان‌سازی و تکریم اخلاق پسندیده در جامعه بشری بوده است.

نماینده مردم ورامین و پیشوا با تشکر از اقدامات صورت گرفته در آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: کار معلمان و فرهنگیان قابل مقایسه با هیچ شغل دیگری نیست چراکه شما با روح و روان انسان‌ها سر و کار دارید و مسئولیت سنگینی بر دوش شما عزیزان نهاده شده است.

وی ادامه داد: باید بتوانیم از این فرصتی که خدای مهربان در اختیار ما قرار داده در جهت خدمت به بندگان او که تعلیم و تربیت شایسته و اسلامی است، استفاده کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه به برنامه‌های فراکسیون فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی در جهت حمایت از برنامه‌های آموزش و پرورش و فرهنگیان اشاره کرد و از آماده شدن طرح رتبه‌بندی معلمان و ارسال آن به شورای عالی انقلاب فرهنگی جهت تصویب و اجرا خبر داد.

ارتقاء قرچک سبب توسعه فرهنگ عمومی منطقه می‌شود

هوشنگ کولیوند، رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک نیز در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های صورت گرفته در این اداره و اولویت‌های کاری در سال تحصیلی جاری، از زحمات شبانه‌روزی نماینده شهرستان در راستای ارتقای بخش قرچک به شهرستان تقدیر و تشکر کرد و این حرکت را موجب توسعه فرهنگ عمومی منطقه و رشد فعالیت‌های آموزشی و پرورشی برشمرد. 

‌انتهای پیام/2462/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول