اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سابق هسته گزینش همدان:

نهاد گزینش، سلامت و امنیت را به ادارات هدیه کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست سابق هسته گزینش آموزش و پرورش استان همدان گفت: بعد از انقلاب اسلامی با ایجاد گزینش در 15 دی ماه سال 1361 سلامت و امنیت به ادارات هدیه و جان تازه‌ای در کالبد نظام دمیده شد.

نهاد گزینش، سلامت و امنیت را به ادارات هدیه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا گل‌محمدی ظهر امروز در گردهمایی گزینشگران آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید که تفکر حاکم در دنیا ضد حکومت دینی بود، اظهار داشت: در ایران هم عده‌ای معتقد بودند در غیبت امام زمان(عج) با رهبری ولایت فقیه تشکیل حکومت اسلامی میسر نیست، اما با پیروزی انقلاب اسلامی، این ناممکن عملی شد.  

وی با اشاره به اینکه گزینش افراد باید اصولی باشد افزود: گزینش باید عالمانه، هوشمندانه و دقیق باشد و افرادی که دارای ایمان راسخ، اخلاص و اعتقاد به ولایت فقیه دارند انتخاب شوند.

سرپرست سابق هسته گزینش آموزش و پرورش استان همدان در ادامه خاطرنشان کرد: سلامت و امنیت جامعه و نظام آموزشی با فعالیت گزینش ارتباط دارد و هر چقدر گزینشگران دقت نظر بیشتری را در انتخاب افراد داشته باشند سلامت و امنیت جامعه بیشتر خواهد بود. 

وی با اشاره به اینکه پویایی و قدرت گزینشگران باعث پویایی اقتدار جامعه می‌شود، تصریح کرد: گزینشگران در انتخاب افراد مؤمن، متعهد، توانمند و معتقد باید به منویات امام راحل و مقام معظم رهبری توجه کنند.

گل‌محمدی در ادامه به سند عالی گزینش اشاره کرد و گفت: سند عالی گزینش دارای 10 هدف کلان، 15 راهکار عملیاتی و 60 راهکار اجرایی است که در راستای تحقق و ارتقای فرهنگ سازمانی گزینش تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: باید عدالت‌محوری، دوری از مسامحه‌کاری و سهل‌انگاری و همچنین قانون‌گرایی، ارج نهادن به عزت انسانی و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های گزینش باید تلاش‌های بیشتری شود.

سرپرست سابق هسته گزینش آموزش و پرورش استان همدان در پایان گفت: هدف هسته گزینش ارتقاء جایگاه گزینش با استفاده از فناوری‌های نوین در جذب نیروهای انسانی است.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول