اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و امور جوانان نکا:

نکا 6 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و امور جوانان شهرستان نکا گفت: این شهرستان 6 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

نکا 6 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد

به گزارش خبرگزار ی فارس از نکا، حسین بریمانی ظهر امروز در گردهمایی رؤسای هیئت‌های ورزشی در سالن فرمانداری این شهرستان افزود: شهرستان نکا دارای 33 هیئت ورزشی و بیش از 6 هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم هیئت‌های ورزشی باید توجه به امر ورزش و تربیت مربیان کارآزموده در رشته‌های مختلف باشد.

بریمانی ادامه داد: آموزش در اولویت کارهای ورزشی ما قرار دارد و در واقع آموزش در گسترش ورزش در رشته‌های مختلف یک امر حیاتی است.

وی یادآور شد: بخش آموزش این اداره نیز با تمام توان در جهت آموزش‌های مختلف وارد شده و کلاس‌های مختلف آموزشی مربیگری، دوپینگ و مواد مخدر، نجات غریق، ارتقاء دانش مربیان، مدیریت استرس و... را برگزار کرده و در دستور کار دارد.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان با توجه به ظرفیت‌های موجود در این رشته‌های ورزشی نگاه ویژه‌ای به آن دارد و تقویت نیروی انسانی و آموزش یک ضرورت همیشگی برای ورزش است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نکا نیز در سخنانی با اشاره به وضعیت ورزش همگانی در شهرستان گفت: از سیاست‌های مهم نظام سلامت و امور جوانان و ورزش افزایش تحرک بدنی و توجه به امر ورزش در آحاد جامعه است.

اسماعیل محمودیان افزود: ارتقاء سلامت شهروندان از نکات قابل توجه و مهم در امر شهروندی است که همه ادارات و نهادها و هیئت‌های ورزشی به آن اهتمام ویژه دارند.

وی ادامه داد: اینکه ورزشکاران ما باید در حوزه ورزش دارای یک حامی مالی باشند از ضروریات غیر قابل انکار است و باید برای تقویت تیم و ورزش در جامعه کمک‌های مالی نیز باشد.

مسئول هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان نکا یادآور شد: ورزشکاران باید دارای امکانات ورزشی باشند و حداقل یک آمبولانس برای ورزشکاران مهیا باشد چرا که اورژانس 115 در همه موارد نمی‌تواند پاسخگو باشد و در برخی از موارد علی‌رغم تلاش و کمک‌های همه جانبه محدودیت و معذوریت‌هایی وجود دارد.

محمودیان گفت: برنامه صبحگاهی، شبانگاهی و کوهنوردی از جمله ورزش‌هایی است که باید در جامعه نهادینه شود و مردم به این ورزش همگانی سوق داده شوند تا سلامت جامعه تضمین شود.

انتهای پیام/86002/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول