اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره کتاب سال تبریز:

جشنواره کتاب محل تلاقی اندیشه‌های مختلف در حوزه نشر است

خبرگزاری فارس: دبیر سومین جشنواره کتاب سال تبریز، این جشنواره را محل تلاقی اندیشه‌های مختلف در حوزه نشر کتاب در شهر تبریز دانست.

جشنواره کتاب محل تلاقی اندیشه‌های مختلف در حوزه نشر است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد رمضانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن بیان دیدگاه‌های خود در خصوص وضعیت نشر کتاب و کتاب‌های موضوعی گفت: در خصوص چنین جشنواره‌ای نمی‌توان با دیدگاه کیفی به تحلیل پرداخت؛ بلکه باید با بررسی آثار و خالقان آنها در خصوص سطح کیفی جشنواره نظر داد.

رمضانی افزود: تجربه دو دوره برگزاری کتاب سال تبریز نشان می‌دهد تبریز امکان و ظرفیت برگزاری جشنواره‌ای محتوایی با موضوع کتاب را برای نویسندگان، محققان و شاعرانش داراست.

گرانی کاغذ تعداد ارسال به جشنواره کتاب را کاهش داد

دبیر سومین جشنواره کتاب سال تبریز گفت: کاهش تعداد کتاب‌های ارسالی به دبیرخانه این جشنواره در مقایسه با سال‌های گذشته، بی‌تاثیر از افزایش قیمت چاپ و نشر کتاب در سطح کشور نیست و این کاهش تعداد را غیرطبیعی نمی‌دانیم.

رمضانی از خالقان آثار مکتوب در حوزه‌های فرهنگ، هنر، جغرافیا و تاریخ، علوم اسلامی، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، کودک و نوجوان، ادبیات دعوت کرد تا پایان بهمن ماه سال‌جاری آثار چاپ شده خود را برای دبیرخانه ارسال کرده و در این اقدام فرهنگی مشارکت کنند.

انتهای پیام/60002/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول