اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین:

ریشه بسیاری از بزهکاری‌ها نداشتن مهارت شغلی است

خبرگزاری فارس: رئیس کانون اصلاح و تربیت پسران قزوین با بیان اینکه ریشه بسیاری از بزهکاری‌ها نداشتن مهارت شغلی است، گفت: تمامی مددجویان زیر 18 سال در دوره‌های آموزشی شغلی شرکت دارند.

ریشه بسیاری از بزهکاری‌ها نداشتن مهارت شغلی است

حسن نورمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: ریشه بسیاری از بزهکاری‌ها، نداشتن مهارت‌های شغلی و به تبع آن بیکاری است و اغلب مددجویانی که در کانون اصلاح و تربیت تحمل حبس می‌کنند در خانواده‌هایی زندگی می‌کنند که به علل مختلف از ادامه تحصیل محروم بوده و بیشتر اوقات خود را با مشاغل کاذب و نامناسب می‌گذرانند.

وی ادامه داد: ضمن مهیا کردن شرایط تحصیل برای این دسته از گروه آسیب‌پذیر اجتماعی باید موقعیت شغلی متناسبی برای امرار و معاش در نظر گرفته شود.

نورمحمدی تصریح کرد: مددجویانی که در کانون اصلاح و تربیت دوره‌های شغلی را آموزش دیده‌اند با حمایت مرکز مراقبت بعد از خروج راه درستی را برای ادامه زندگی برگزیده و مرتکب تکرار جرم نخواهند شد.

رئیس کانون اصلاح و تربیت پسران با اشاره به تنوع آموزش‌های فنی و حرفه‌ای افزود: برنامه‌های آموزشی در کانون بر اساس نیازسنجی‌های به عمل آمده از جمله بازار کار طراحی شده و زمینه اشتغال مددجویان پس از اخذ گواهینامه مهارتی و آزادی فراهم می‌شود.

وی به برگزاری دومین دوره آموزش آرایشگری اشاره کرد و گفت: استقبال مددجویان از شرکت در دوره آموزش آرایشگری بی‌نظیر بوده و دومین دوره این رشته در حال برگزاری است.

نورمحمدی تأکید کرد: تمامی برنامه‌ها و اقدامات در راستای تربیت و آموزش مددجویان است و همچنین برای بازگشتن آن‌ها به کانون خانواده از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام/2667/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول