اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست انتظامی عنبرآباد خبر داد

کشف 9800 لیتر سوخت قاچاق در عنبرآباد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان عنبرآباد گفت: در طرح مقابله با قاچاق سوخت و توزیع خارج از شبکه مقدار 9 هزار و 800 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان کشف شد.

کشف 9800 لیتر سوخت قاچاق در عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، محمد بیدمشکی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پاکسازی روستاهای میثم‌آباد، سبزگزی و در طرح مقابله با قاچاق سوخت و توزیع خارج از شبکه مقدار 9 هزار و 800 لیتر سوخت قاچاق کشف و هفت دستگاه خودروی حامل قاچاق سوخت توقیف شدند.

وی افزود: همچنین در اجرای تدوام رزمایش محرم 91 و ارتقای امنیت اجتماعی که طی سه روز در شهرستان با تمام توان نظامی انجام شد تعداد 84 نفر متهم تحت تعقیب مراجع نظامی و قضایی دستگیر شدند.

بیدمشکی تصریح کرد: در ادامه طرح امنیت اجتماعی تعداد 136 قطعه تجهیزات غیرمجاز دریافت از ماهواره جمع‌آوری شد و همچنین 17 نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به پاکسازی حدود 50 مناطق آلوده شهری و روستایی در این شهرستان گفت: در اجرای طرح انضباط اجتماعی بیش از 100 دستگاه خودروی شیشه دودی توقیف و اعمال قانون و 69 دستگاه موتورسیکلت متخلف روانه پارکینگ شدند.

بیدمشکی بیان داشت: اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی توسط نیروی انتظامی شهرستان و گشت‌زنی و پیشگیری و مقابله با جرائم ارتقای احساس امنیت در اذهان عمومی شهروندان و رضایت مسئولان شهرستان را به دنبال دارد.

انتهای‌پیام/80005/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول