اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

تعاملات سازنده مسئولان در پیشرفت استان البرز موثر است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: برای توسعه و پیشرفت استان البرز نیازمند تعاملات سازنده مسئولان هستیم لذا همکاری مدیران در دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسانی را به مردم بیشتر می‌کند.

تعاملات سازنده مسئولان در پیشرفت استان البرز موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، اصغر عربیان ظهر امروز با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: مدیریت شهری و شورای شهر با تعامل بیشتر با یکدیگر می‌توانند در تنوع خدمات‌رسانی به مردم گام بردارند.

وی ادامه داد: تعامل بین دو مجموعه شهرداری و شورای شهر باید به سمت توسعه خدمات‌رسانی به مردم باشد نه اینکه برخی از اختلاف‌نظرها سبب شود که این وظایف به فراموشی سپرده شود.

استاندار البرز گفت: مدیریت شهری رسالت سنگینی را بر عهده دارد که باید در این مسیر بهترین امکانات و خدمات‌رسانی‌ها را به مردم ارائه دهد.

این مسئول ادامه داد: با رویکردی عمیق، این نهاد مردمی می‌تواند ضمن ایجاد ارتباطی موثر و سازنده با مجموعه شهرداری نسبت به رفع دغدغه‌های موجود در شهر اقدام کند.

عربیان با تأکید بر اینکه از شوراهای اسلامی شهر توقع زیادی در زمینه‌های متعدد خدمات‌رسانی وجود دارد، گفت: شورای اسلامی شهر کرج توانسته است تا حد مطلوبی نسبت به برآورده کردن این توقعات موفق عمل کند.

وی تصریح کرد: اعضای شوراهای اسلامی توسط مردم انتخاب می‌شوند لذا به محض ورود به این نهاد نباید شعارها و وظایف خود را در قبال مردم فراموش کنند بلکه باید با ارائه خدمات شایسته و مطلوب به مردم علاوه بر توسعه خدمات‌رسانی به مردم و شهر میزان رضایتمندی مردم را نیز افزایش دهند.

استاندار البرز گفت: خلأهای موجود در شهر باید توسط شورا و شهرداری شناسایی شده و در رفع این خلأها تلاش دوچندانی از سوی این نهاد انجام شود.

عربیان افزود: دانستن حق مردم است و از این حیث از تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاری که در این مراسم حضور دارند تقدیر و تشکر می‌کنم.

*توسعه امور فرهنگی در البرز

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود بر توسعه امور فرهنگی در این استان تأکید کرد و گفت: استان البرز نیازمند اجرای برنامه‌های کلان فرهنگی است  که می‌طلبد متولیان امر فرهنگ در این زمینه تلاش بیشتری را از خود نشان دهند.

وی گفت: در این باره باید بررسی‌هایی لازم انجام شود و نقش شورا و شهرداری نیز در پیشگیری از بزهکاری اجتماعی مورد سنجش قرار گیرد.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول