اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

انقلاب اسلامی به دنبال انسان‌سازی است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی ایران که در تلاش برای فراهم کردن زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) است نباید از مسیر انسان‌سازی خارج شود.

انقلاب اسلامی به دنبال انسان‌سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎اصغر عناب‌ستانی ظهر امروز در گردهمایی مدیران و اعضای کارکنان هسته گزینش دستگاه‌های اجرایی این استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی که به معماری امام ‌خمینی(ره) شکل گرفت اهداف بلندی پیش رو دارد و به طور طبیعی رسیدن به این افکار بلند خط‌مشی و راهکاری ایجاد می‌کند.

وی افزود: انقلابی که می‎خواهد مقدمه ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کند نباید از مسیر انسان‌سازی خارج شود و در همین راستا باید تمام توان خود را به کار گرفت که جامعه‌ای مملو از انسان‌های متکامل به جامعه ارائه داد.

عناب‌ستانی با اشاره به اینکه سیستم اداری باید پاک و در مسیر مستقیم باشد، تصریح کرد: سیستم اداری از آنجایی که جزء عوامل حکومتی است باید در مسیر الهی حرکت کند و از این رو همواره از سوی دشمنان نظام تهدید می‌شود و باید مراقبت این تهدیدات باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری، تعهد در کارها را بسیار مهم برشمرد و گفت: زمانی که در جایی خدمت می‌کنیم مهم نیست کجا و چطور به مردم خدمت‌رسانی می‌کنیم بلکه باید نسبت به مسئولیت خود تعهد ویژه‌ای داشته باشیم.

عناب‌ستانی با اشاره به وظیفه خطیر هسته گزینش در امر به کارگیری نیروهای جدید، اذعان داشت: کسی که می‎خواهد مصلح را بشناسد باید در ابتدا خودش فرد صالحی باشد و در عمل و کردار برای دیگران یک نمونه و الگوی انسان صالح باشد.

وی متذکر شد: باید نسبت به تمامی موضوعات حساسیت نشان داد و وظیفه هسته گزینش پالایش سیستم است و نسبت به همه امور جدی باشد و با کار مداوم و روی گشاده از مردم استقبال کند.

به گزارش فارس در پایان این جلسه از سوی استاندار این استان به مدیران هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی لوح سپاس اهدا و از مدیران هسته گزینش سازمان دادگستری، جهاد کشاورزی، دانشگاه شهرکرد و علوم پزشکی تقدیر شد.

انتهای پیام/68006/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول