اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی همدان:

ترویج فرهنگ ایثار رویکرد اصلی ارشاد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: 25 جلسه در سطح استان در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.

ترویج فرهنگ ایثار رویکرد اصلی ارشاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، خسرو بیات ظهر امروز در کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: استان همدان در از 12 تا 21 بهمن ماه میزبان برگزاری جشنواره فیلم فجر است که برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری این جشنواره صورت گرفته است.

وی ادامه داد: سالن شهید آوینی روزانه میزبان سه سانس از فیلم‌های جشنواره است که این سالن برای برگزاری این جشنواره آماده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: این جشنواره در 10 استان کشور برگزار می‌شود که استان همدان نیز یکی از 10 استان برگزارکننده جشنواره فیلم فجر است.

وی ادامه داد: برای دومین بار است که استان همدان از این ظرفیت بهره‌مند می‌شود و این فرصت مناسبی برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها با همکاری دستگاه‌های متولی است.

بیات در خصوص برگزاری جلسات فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد: تا کنون 25 جلسه در سطح استان در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.

وی عنوان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام‌‌های خوبی برداشته شده است که امیدواریم این برنامه‌ها برای نسل‌های بعدی نیز تداوم داشته باشد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در ادامه به مصوبات جلسه اشاره و گفت: مصوبه اول و دوم کارگروه شامل ارائه پیشنهادات توسط دستگاه‌های مختلف، ارائه گزارش عملکرد توسط دستگاه‌ها است.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: از جمله مصوبات دیگر اعلام فعالیت و برنامه‌ها توسط دستگاه‌ها و برگزاری نشست تخصصی است.

انتهای پیام/89007/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول