اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، محمدرضا خنشا به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون معرفی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، احمد همتی عصر امروز در آیین معارفه رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون که با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان اجرایی و هنرمندان کازرون در تالار مردانی این شهر برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: ملت ایران اسلامی با تکیه بر فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی توانست در هشت سال جنگ علیه دنیای کفر با سرافرازی ایستادگی و تمام تسلیحات نظامی دنیای غرب را زمین‌گیر کند.

وی افزود: امروزه دشمنان با رسانه‌هایی که در اختیار دارند برای ملت ما در حال نسخه پیچیدن فرهنگ بی‌بند و بار متکی به غرب هستند تا از این راه بتوانند میل به فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت را کمرنگ کنند و یا از بین ببرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از متولیان عرصه فرهنگ و هنر این استان خواست که بسیجی‌وار آماده پاسخگویی به نسخه‌های غلط فرهنگی و مبتذل غربی دشمنان باشند.

همتی با بیان اینکه فرهنگ، هویت و موجودیت را ترسیم می‌کند تصریح کرد: تمام تعلیم و تربیت و گرایش‌های فکری و هنری جامعه حول محور حوزه فرهنگ می‌چرخد بنابراین متولیان این حوزه باید با تمام وجود عهده‌دار آن بوده و نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنند.

وی در ادامه توجه به ریشه‌ها و داشته‌های فرهنگی در افکار عمومی، آگاهی به جریان‌های مخالف و موافق جریان‌ساز تاریخ، همدلی و هم‌فکری با اصحاب علم و ادب فرهنگ و ذوق و توجه به فرهنگ عمومی را از اهم فعالیت‌های متولیان فرهنگ و هنر عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از راه‌اندازی معاونت قرآن و عترت در این اداره کل خبر داد و گفت: در آینده نزدیک شاهد اقدامات مؤثری در این حوزه در سطح این استان خواهیم بود.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، محمدرضا خنشا را به عنوان رئیس جدید ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون معرفی و از خدمات حمیدرضا معرف که دو سال سرپرستی این اداره را برعهده داشت تقدیر کرد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول