اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل:

گرایش به زندگی غربی عامل جدایی خانواده‌ها است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آمل گرایش به زندگی غربی را عامل جدایی خانواده‌ها دانست.

گرایش به زندگی غربی عامل جدایی خانواده‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام محمد قنبری صبح امروز در کارگروه ارتقای امنیت اجتماعی با بیان این‌که تغییر سبک زندگی و گرایش به سمت زندگی غربی در زندگی ایرانی‌ها تأثیر گذاشته است، افزود: متأسفانه صدا و سیما نیز در این میان با دامن زدن به زندگی پر تجمل توقع افراد از زندگی را بالا می‌برد.

فرماندار آمل نیز در این جلسه با بیان این‌که در راستای ازدواج جوانان باید امکانات رفاهی و اجتماعی آن‌ها را فراهم کرد، عنوان کرد: در این زمینه و ترغیب جوانان به ازدواج باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

یدالله اکبرزاده گفت: آموزه‌های دینی از سوی عالمان دینی در دانشگاه‌ها نقش مهمی در ارتقای امر ازدواج خواهد داشت و همچنین در مراکز مشاوره‌ای باید این آموزه‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

اکبرزاده اظهار داشت: در امر ازدواج کارها و برنامه‌های اساسی در شهرستان مانند اجرای همایش‌های متنوع در بحث خانواده و نقش مادر در تحکیم بنیاد خانواده، اجرای طرح رحمت، طرح پیوند مهر، آموزش مهارت‌های اساسی زندگی، آموزش طرح عفاف و حجاب و تشکیل کانون پیوند مهر صورت گرفته است.

این مسئول نداشتن مسکن، هزینه سنگین و مشکلات اقتصادی را عدم روی آوردن جوانان به امر ازدواج بیان کرد و در این امر خیران می‌توانند با حمایت‌های مالی به خانواده‌های بی‌بضاعت و بدسرپرست در هزینه‌های ازدواج کمک‌رسانی کنند.

فرماندار آمل با اشاره به این‌که افزایش آمار طلاق در هجمه فرهنگی جامعه اثر خواهد گذاشت، تصریح کرد: طلاق از آسیب‌های اجتماعی است که دستگاه‌های اجرایی باید به طور جدی ورود پیدا کنند.

انتهای‌پیام/86011/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول