اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد خوراسگان:

فقدان مرکز تعامل خانواده و دانشگاه حلقه مفقوده نظام دانشگاهی است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان گفت: فقدان مراکز تعامل بین خانواده‌ها و دانشگاه‌ یکی از حلقه‌های مفقودی نظام دانشگاهی است و باید با جدیت بیشتری در راه‌اندازی آن در دانشگاه‌ها بکوشیم.

فقدان مرکز تعامل خانواده و دانشگاه حلقه مفقوده نظام دانشگاهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان رضا اسماعیلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استراتژی این دانشگاه بر مبنای آموزش محوری، پژوهشگری و فرهنگ مداری شکل گرفته و برنامه‌های ‌راهبردی در عرصه فرهنگ، سرلوحه کاری دانشگاه قرار دارد.

وی افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان در کنار علم‌اندوزی، ارزش‌های فرهنگی نیز جایگاه ویژه‌ای دارد و دانشجویان در طول برنامه‌های فرهنگی، همکاری‌های مطلوبی با دانشگاه دارند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان تاکید کرد: مراکز تعامل بین خانواده و دانشگاه‌، به عنوان یکی از حلقه‌های مفقودی نظام دانشگاهی است و بهبود این روند با راه‌اندازی این مرکز  در این  دانشگاه با جدیت دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: تشکیل کانون سرود و نغمه‌های اسلامی از جمله دستاورد‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان است و گروه تئاتر این دانشگاه به صورت حرفه‌ای فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد.

اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه تفکیک جنسیتی یکی از راهبردهای اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها است، تاکید کرد: در  دانشگاه خوراسگان دروس عمومی و آزمایشگاهی به صورت تفکیک شده برگزار شده و در صورت به حد نصاب رسیدن برخی دروس از اساتید هم‌جنس دانشجویان برای تدریس استفاده می‌شود.

* برگزاری رشته روزنامه‌نگاری در دانشگاه آزاد

وی  تاکید کرد: در صورت تصویب نهایی، رشته‌های روزنامه‌نگاری در این دانشگاه برگزار می‌شد تا خبرنگاران قدیمی و جدید بتوانند با تحصیلات آکادمیک بر آگاهی و دانش خود بیفزایند.

* دانشگاه خوراسگان  دانشجویی انصرافی به دلیل مشکلات مالی ندارد

در ادامه این نشست مسعود حیدری، معاون مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان با اشاره به اینکه این  دانشگاه دانشجویی انصرافی به دلیل مشکلات مالی ندارد، گفت: در سال گذشته 2.5 میلیارد تومان وام‌های گوناگون در اختیار دانشجویان قرار گرفته و در سال جاری نیز این مبلغ به حدود یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان می‌رسد.

وی ادامه داد: از تمام شهریه‌های پرداختی هر دانشجو 5 هزار و 500 تومان صرف امور فرهنگی می‌شده که این رقم امسال به 10 هزار تومان رسیده است.

معاون مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان تاکید کرد:دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد خوراسگان تنها دانشگاهی است که اقلام مرغ و گوشت خود را برای رستوران‌های دانشجویی مستقر در این دانشگاه، خود مهیا می‌کند.

وی اضافه کرد: در سال جاری اقدام به پرورش ماهی و زنبور عسل کردیم و در 32 هکتار زمین کشاورزی واقع در خاتون‌آباد، دانشجویان رشته کشاورزی به امور تحقیقاتی می‌پردازند.

انتهای پیام/63008/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول