اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تشکل‌های دینی تربت حیدریه:

5 هزار زائر پیاده از تربت حیدریه به مشهد مقدس سفر می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول تشکل‌های دینی و هیئت مذهبی تربت حیدریه گفت: بیش از 5 هزار زائر در قالب 30 کاروان از شهرستان تربت حیدریه به مشهد مقدس سفر می‌کنند.

5 هزار زائر پیاده از تربت حیدریه به مشهد مقدس سفر می‌کنند

بهروز مجنونی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: بیش از 5 هزار زائر در قالب 30 کاروان از شهرستان تربت حیدریه در هفته جاری سفر خود را به حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) آغاز کردند.

وی گفت: کاروان‌های پیاده شهر و روستاهای مجاور تربت حیدریه سفر خود را به مشهد مقدس آغاز کردند و کاروان پیاده روستاهای منظر و بنهنگ شهرستان از دیروز عازم شده‌اند.

مجنونی افزود: مسافتی که این کاروان‌ها طی می‌کنند با توجه به محلی که حرکت خود را آغاز می‌کنند متغیر است و همه آنها در سالروز شهادت حضرت رضا (ع) به حرم رضوی مشرف می‌شوند.

وی تصریح کرد: از سوی سازمان تبلیغات معرفی‌نامه به مسئولان هیئت جهت ارائه به آستان قدس رضوی داده می‌شود که زائران به مدت سه روز در مکان‌های معین شده اسکان می‌پذیرند و در بین راه از طریق شهرداری‌های مسیر راه تجهیزات به زائران داده می‌شود.

انتهای پیام/70005/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول