اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

وجود حوزه‌های علمیه در ارتقای سطح فرهنگی جامعه موثر است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: وجود حوزه علمیه در خرم‌دره یک نعمت بزرگ برای ارتقای سطح فرهنگی شهرستان است.

وجود حوزه‌های علمیه در ارتقای سطح فرهنگی جامعه موثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور صبح امروز در جمع مسئولان این شهرستان با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم نماز جمعه اظهار داشت: باید مراسم‌ها و برنامه‌های مذهبی با همت بیشتر مسئولان برگزار شود.

وی با اشاره به افتتاح حوزه علمیه برادران در خرم‌دره ادامه داد: وجود حوزه علمیه در خرم‌دره یک نعمت بزرگ برای ارتقای سطح فرهنگی شهرستان است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: وجود حوزه علمیه برای شهرستان خرم‌دره یک ظرفیت است که علاوه بر ارتقای سطح فرهنگی جامعه در تربیت نیروهای انسانی کارآمد برای ترویج آموزه‌های دینی بسیار موثر است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای آغاز به کار حوزه علمیه اعلام کرد: دستگاه‌های اجرایی و معتمدین برای تجهیز و ساخت حوزه علمیه همکاری لازم را داشته باشند.

نوری‌پور در ادامه خواستار حضور فعال‌ مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خرم‌دره در مراسم‌ها به ویژه نماز عبادی، سیاسی جمعه شد.

امام جمعه خرم‌دره در این جلسه با بیان اینکه حوزه علمیه شهرستان به حمایت مسئولان و خیرین نیاز دارد، بیان کرد: وجود حوزه‌های علمیه تاثیر زیادی بر ارتقای فرهنگی آن شهرستان‌ها دارد.

حجت‌الاسلام محمود نوری‌پور با اشاره به برگزاری نماز جمعه در خرم‌دره، از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواستار حضور فعال در نمازهای جمعه شد.

وی با اشاره به حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام خاطرنشان کرد: مردم با حضور پرشور و با نشان دادن همبستگی ملی خود در مسیر اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری گام برداشته و برای توسعه روزافزون نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه با اشاره به آغاز به کار حوزه علمیه خرم‌دره تصریح کرد: استقرار حوزه علمیه موجب تغییر و تحول اساسی به ویژه در بخش فرهنگی شهرستان است.

وی افزود: استقرار حوزه علمیه در خرم‌دره برای شهرستان و استان تاثیرگذار است.

حجت‌الاسلام نوری‌پور با تاکید بر لزوم همکاری مسئولان در احداث حوزه علمیه این شهر گفت: علاوه بر احداث، اداره کردن حوزه نیز مشکلاتی دارد که از مسئولان خواهانیم در این امر یاری‌گر ما باشند.

انتهای پیام/73001/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول