اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

کشف 650 کیلو مواد مخدر در 24ساعت / رد رشوه کامیون‌های حامل مواد را متوقف کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تشدید اقدامات مقابله با باندهای قاچاق، 650 کیلو مواد مخدر از چند کامیون طی 24 ساعت گذشته در این استان کشف شد.

کشف 650 کیلو مواد مخدر در 24ساعت / رد رشوه کامیون‌های حامل مواد را متوقف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار رضا محمدی‌یگانه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: ماموران انتظامی استان با تلاش شبانه روزی و رشته عملیات‌های مختلف در شرق استان و همچنین شهرستان بندرعباس، این میزان مواد را کشف کردند که بیش از نیم تن آن از قاچاقچان در حوزه انتظامی شهرستان میناب بوده است.

رئیس پلیس استان هرمزگان ادامه داد: در یک عملیات دیگر که در حوزه شهرستان بندرعباس انجام شد از یک کامیون 150 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه جاسازی شده بود کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

محمدی‌یگانه با اشاره به کشفیات سوخت نیز بیان داشت: متاسفانه عدم تناسب قیمت‌ها و همچنین واقعی نبودن سهمیه‌های سوخت، فضایی را جهت سوداگری ایجاد کرده است که استان هرمزگان با توجه به مرزهای طولانی آبی یکی از استان‌های مورد طمع قاچاقچیان است.

وی با اشاره به عملیات شب گذشته ماموران در کشف محموله‌های سوخت خاطر نشان کرد: این محموله‌های قاچاق که چند مورد آن در جایگاه شهید میرزایی بوده است تا ظرفیت 400 هزار لیتر را پوشش می‌داد که نیازمند توجه جدی مسئولان امر است.

وی اضافه کرد: در مجموع طی 9 ماهه امسال بیش از شش میلیون و 570 لیتر سوخت قاچاق کشف شده است که نسبت به مدت مشابه 232 درصد رشد داشته است.

محمدی‌یگانه تاکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگرن مرگ و قاچاقچیان سوخت و کالا با جدیت تمام و استفاد از همه ظرفیت‌ها در دستور کار پلیس استان است و این اطمینان را می‌دهیم که در این راستا کمترین اغماضی نخواهد بود.

انتهای پیام/88007/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول