اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 350 میلیون تومانی صورت گرفت

راه‌اندازی 110کلاس درس هوشمند در مدارس استثنایی اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان گفت: در حال حاضر 110 کلاس درس هوشمند در مدارس استثنایی با اعتبار 350 میلیون تومان در سراسر استان اصفهان افتتاح و راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 110کلاس درس هوشمند در مدارس استثنایی اصفهان

کریم حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تعداد دانش‌آموزان استثنایی موجود در سطح استان اظهار کرد: در حال حاضر 9 هزار و 35 دانش‌آموز استثنایی در سه دوره تحصیلی در سطح استان اصفهان مشغول به تحصیل هستند.

وی اضافه کرد: البته 5 هزار و 500 نفر از این دانش‌آموزان از دانش‌آموزان استثنایی خاص هستند که با عنوان دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه در مدارس خاص استثنایی اشتغال به تحصیل دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اصفهان با اشاره به تحصیل این دانش‌آموزان در 170 واحد آموزشی تصریح کرد: در حال حاضر 110 کلاس درس هوشمند در مدارس استثنایی با اعتبار 350 میلیون تومان در سراسر استان اصفهان افتتاح و راه‌اندازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر 105 مورد از این واحد‌های آموزشی هوشمند شده است، ادامه داد: استفاده از کامپیوتر و تابلو‌های هوشمند در مدارس استثنایی می‌تواند بسیاری از خلأ‌ها و کمبود‌های این دانش‌آموزان را برطرف کند و هوشمند‌سازی این مدارس به میزان بسیاری ضرورت دارد.

حیدری با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 3 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان معلول استان به صورت تلفیقی در مدارس عادی تحصیل می‌کنند که برای هر یک از این دانش‌آموزان یک دبیر یا آموزگار رابط در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: همچنین برخی از دانش‌آموزان که دچار اختلالات یادگیری هستند در کلینیک‌های اختلالات یادگیری زیر پوشش آموزش‌های این کلینیک‌ها قرار می‌گیرند.

وی به تعداد کلینیک‌های اختلالات یادگیری موجود در سطح استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 15 کلینیک اختلالات یادگیری در سطح استان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول