اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هیئت جودو بانوان همدان:

100 درصد بومی به مسابقات لیگ برتر می‌رویم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هیئت جودو بانوان همدان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و استفاده از ظرفیت‌های موجود استان با تیم 100 درصد بومی راهی مسابقات لیگ برتر بانوان در فصل جدید می‌شویم.

100 درصد بومی به مسابقات لیگ برتر می‌رویم

کبری کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: با توجه به وجود ظرفیت‌های زیادی که در رشته جودو در بین بانوان استان همدان وجود دارد و حضور چندین قهرمانی در تیم‌های مختلف ملی و کسب عناوین متعدد توسط بانوان جودوکار همدانی بر آن شدیم تا بر خلاف سال گذشته از تیم 100 درصد بومی برای حضور در لیگ برتر استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: تلاش و موفقیت رو به رشد جودوی بانوان در استان همدان در حدی است که برای حضور در لیگ برتر بانوان کشور دو تیم از همدان و نهاوند در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت و امیدواریم با حضور این دو تیم خوب استان شاهد پیشرفت و رشد جودو در بین بانوان همدانی باشیم.

سرمربی تیم هیئت جودو بانوان همدان یادآور شد: با درخواست فدراسیون برای حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بانوان دو تیم از استان و با نام ادارات ورزش و جوانان همدان و نهاوند اعلام آمادگی کردند که با تیم‌های لبنیات سهند تبریز، هیئت جودو تهران، هیئت جودو لرستان، هیئت جودو فارس، هیئت جودو البرز، هیئت جودو خراسان رضوی در یک گروه و به صورت رفت و برگشت مسابقه خواهند داد.

وی اظهار داشت: در سال‌های گذشته بدون داشتن حامی مالی در مسابقات لیگ حاضر شدیم و هنوز بابت حق‌الزحمه و دستمزد ورزشکاران که هر کدام زیر مبلغ 300 هزار تومان بوده چیزی دریافت نکردیم و فقط به خاطر علاقه و عشق به جودو تمام کادر فنی و ورزشکاران برای حضور در لیگ تمرین می‌کنند.

کرمی خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال اداره کل ورزش و جوانان و هیئت جودو با حمایت از این تیم‌ها بستر را برای رشد و علاقمندی بانوان به این رشته پر هیجان فراهم کنند و با کسب نتایج خوب در لیگ از آبروی جودوی بانوان استان همدان دفاع کنیم.

در رقابت‌های لیگ برتر جودوی بانوان در سال 91 تیم‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند، لبنیات سهند تبریز، هیئت جودو تهران، هیئت جودو لرستان، هیئت جودو فارس، هیئت جودو البرز، هیئت جودو خراسان رضوی، هشت تیمی هستند که در این لیگ به رقابت خواهند پرداخت که هفته اول و دوم این مسابقات به ترتیب 19 بهمن و 11 اسفند در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول