اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پایانه‌های مازندران خبر داد

جابه‌جایی 10,5 میلیون تن کالا از مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های مازندران گفت: در 9 ماهه امسال 10 میلیون و 584 هزار تن کالا از استان به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده که نسبت به سال گذشته با افزایش 6 درصدی همراه بوده است.

جابه‌جایی 10,5 میلیون تن کالا از مازندران

مجید نصرالله‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: ناوگان باری حمل و نقل مازندران در 9 ماهه سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 13 درصدی همراه بوده است.

وی تصریح کرد: کل ناوگان باری استان در 9 ماهه اول امسال، 14 هزار و 464 دستگاه بوده است، وی تعداد کل رانندگان باری در این مدت را 21 هزار و 485 نفر ذکر کرد که این نسبت به مدت سال قبل با رشد 8 درصدی همراه بوده است.

نصرالله‌نژاد تعداد ناوگان نوباری وارد شده به استان (ناوگان زیر یک سال ساخت) در 9 ماهه سال جاری را 149 دستگاه و تعداد ناوگان نو باری وارد شده به استان زیر 10 سال ساخت طی این مدت را 1277 دستگاه عنوان کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران درصد پوشش استفاده از کارت هوشمند در صدور بارنامه در 9 ماهه سال 91، را 87 درصد عنوان کرد که نسبت به سال قبل با رشد 4 درصدی همراه بوده است.

وی ادامه داد: تناژ حمل شده در استان در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 6 درصدی همراه بوده است.

نصرالله‌نژاد تصریح کرد: در 9 ماهه امسال 10 میلیون و 584 هزار و 408 تن کالا از استان مازندران به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده است که نسبت به سال گذشته با افزایش 6 درصدی همراه بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران تعداد بارنامه‌های مصرفی 9 ماهه سال جاری را 859 هزار و 973 فقره برشمرد که نسبت به سال قبل با رشد 6 درصدی همراه بوده است.

وی تعداد بارنامه‌های صادره برای ناوگان ملکی شرکت‌های حمل و نقل کالا در 9 ماهه سال جاری را 60 هزار و 620 فقره عنوان کرد که نسبت به سال گذشته با رشد 24 درصدی همراه بوده است.

انتهای پیام/86018/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول