اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جام حذفی باشگاه‌های کشور

ابومسلم مشهد در اندیشه خلق یک شگفتی دیگر

خبرگزاری فارس: در مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم ابومسلم مشهد به عنوان تنها نماینده استان خراسان رضوی در این رقابت‌ها در اندیشه خلق یک شگفتی است.

ابومسلم مشهد در اندیشه خلق یک شگفتی دیگر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تیم ابومسلم که رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور را جدی‌تر از بازی‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور گرفته، با خلق شگفتی و حذف دو تیم لیگ برتر به مراحل بالاتر رسیده است.

این تیم در دور یک چهارم نهایی مسابقات روز چهارشنبه بیستم دی ماه امسال در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران به مصاف یکی از پرافتخارترین تیم‌های این مسابقات یعنی استقلال تهران می‌رود.

این دیدار از ساعت 16 و 30 دقیقه آغاز می‌شود و با توجه به اینکه مسابقات جام حذفی به صورت تک بازی برگزار می‌شود در صورت کسب نتیجه تساوی در پایان 90 دقیقه دو تیم در وقت‌‌های اضافی و احتمالا ضربات پنالتی با هم رقابت می‌کنند.

تیم ابومسلم مشهد در دور اول رقابت‌های جام حذفی موفق شد با نتیجه 2 بر صفر برابر پیکان تهران به پیروزی برسد و به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کند.

این تیم در مرحله بعد نیز در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد موفق شد تیم صبای قم را در وقت‌های اضافه از پیش رو بردارد و به مرحله یک چهارم نهایی برسد و حریف استقلال تهران شود.

تیم استقلال نیز در دور اول با 4 گل بر سایپا کرج به برتری دست یافت و در دومین مسابقه گهر دورود را در خانه حریف از پیش رو بردارد و به این مرحله از رقابت‌ها برسد.

برنده دیدار تیم‌های استقلال تهران و ابومسلم مشهد در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و نفت آبادان می‌رود.

تیم ابومسلم مشهد سابقه حضور در فینال رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور را دارد و امیدوار است بار دیگر به این افتخار دست پیدا کند.

انتهای پیام/70005/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول