اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته اول فوتبال صورت گرفت

شکست ابومسلم در دیدار جنجالی و پرگل در مشهد

خبرگزاری فارس: در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم ابومسلم مشهد در دیدار جنجالی برابر میزبان خود شکست خورد.

شکست ابومسلم در دیدار جنجالی و پرگل در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در هفته پانزدهم این رقابت‌ها تیم ابومسلم مشهد از ساعت 14 در ورزشگاه تیم سنگ آهن بافق یزد میهمان این تیم بود.

در این دیدار که با استقبال کم تماشاگران بافقی همراه بود تیم سنگ آهن موفق شد با نتیجه 3 بر یک برابر تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به برتری برسد.

در این دیدار جنجالی که هفت دقیقه وقت اضافه داشت ابتدا علی علی‌پور در دقیقه 31 تیم میزبان را پیش انداخت و بازی در نیمه نخست با همین یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی با حملات تیم ابومسلم آغاز شد و این جملات در دقیقه 50 به ثمر نشست و یک پنالتی برای ابومسلم توسط مهر پیشه داور آن دیدار گرفته شد.

اعلام پنالتی سبب اعتراض شدید کادر مربیگری تیم سنگ آهن بافق یزد شد و این اعتراضات اخراج افشین پیروانی سرمربی تیم میزبان را به همراه داشت و همچنین ابراهیم میرزاپور نیز یک کارت زرد از داور مسابقه دریافت کرد.

میثم رضا‌پور هافبک چپ تیم ابومسلم این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 66 نیز فرار مهاجم سنگ آهن بافق با خطای مدافع ابومسلم همراه شد و این بار داور مسابقه یک پنالتی به سود تیم میزبان اعلام کرد که این بار بازیکنان و مربیان تیم ابومسلم به تصمیم داور معترض شدند.

مرتضی عزیزمحمدی بازیکن بافق یزد این ضربه پنالتی را زد که ابتدا توسط دروازه‌بان ابومسلم مهار شد اما در برگشت خود عزیر محمد توپ برگشتی را وارد دروازه ابومسلم کرد و بازی با نتیجه دو بر یک ادامه یافت.

در دقایق انتهایی مسابقه و در حالی که داور این دیدار هفت دقیقه وقت اضافه گرفته بود فواد آقایی که دقایقی از ورودش به زمین مسابقه نگذشته بود موفق شد گل سوم تیم میزبان را به ثمر برساند و بازی با همین نتیجه سه بر یک به سود میزبان به پایان رسید.

رضا شاهرودی کمک مربی تیم سنگ آهن بافق نیز به دلیل حکم کمیته انضباطی از جایگاه نظاره‌گر این دیدار بود.

تیم ابومسلم مشهد با این شکست و کسب 18 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت و تیم سنگ آهن بافق یزد با این پیروزی موقتا به رده ششم صعود کرد.

تیم ابومسلم روز چهارشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور در تهران به مصاف استقلال می‌رود.

انتهای پیام/70005/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول