اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرحله یک هشتم نهایی فوتبال جام حذفی

داوران بازی صبا و ابومسلم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: تیم داوری جدال حساس تیم‌های فوتبال ابومسلم مشهد و صبای قم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور مشخص شد.

داوران بازی صبا و ابومسلم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از ناکامی تیم فوتبال صبای قم در هفته‌های چهاردهم تا هفدهم نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال، دیدارهای نیم فصل دوم بازی‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی از پنجم دی‌ماه آغاز می‌شود که صبای قم برای نشان دادن اینکه نسبت به گذشته تغییر کرده و همچنان مدعی است، در جام حذفی مقابل ابومسلم مشهد به میدان می‌رود.

پیش از آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یک مرحله دیگر از مسابقات بیست و ششمین دوره جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود و تیم‌ها برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

بر همین اساس در شهرهای مختلف کشورمان هفت بازی از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود که طی آن عصر امروز تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس به مصاف تیم فوتبال ابومسلم مشهد خواهد رفت.

در این دیدار که جدال بین تیم‌های دسته اولی و لیگ برتری محسوب می‌شود، شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم صبای قم و شاگردان هادی برگی‌زر در تیم ابومسلم مشهد به کسب پیروزی و صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی فکر می‌کنند تا با برتری در این دیدار یک گام دیگر به سهمیه آسیا نزدیک‌تر شوند.

داور این بازی حساس سید احمد صالحی خواهد بود، در حالی که سخاوت سلیمان‌نژاد به عنوان کمک داور اول، حمید شجایی به عنوان کمک داور دوم و حسن اکرمی به عنوان داور ذخیره در این دیدار حضور دارند، ضمن اینکه محمود رفیعی هم ناظر داوری معرفی شده است و نماینده فدراسیون فوتبال در این بازی حذفی مصطفی حکمت‌شعار خواهد بود.

پیش از بازی امروز صبا و ابومسلم، این دو تیم آخرین ‌بار در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد مقدس در دیدار برگشت فصل نهم لیگ برتر فوتبال با یکدیگر بازی کرده‌اند که نتیجه آن بازی با برتری سه بر یک به سود صبای قم به پایان رسید.

انتهای پیام/78002/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول