اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان صورت می‌گیرد

اسفند ماه امسال سده لنجان پایتخت هنری ایران

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان گفت: اسفند ماه امسال سده لنجان پایتخت هنری ایران می‌شود و هنرمندان برای برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان از سراسر کشور در این شهر حضور می‌یابند.

اسفند ماه امسال سده لنجان پایتخت هنری ایران

حسین ملایری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه سقف مشخصی برای حضور متقاضیان شرکت در جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان پیش‌بینی نشده است، اظهار کرد: در حال حاضر نیز فیلم‌سازان و هنرمندان از سراسر کشور برای حضور در این جشنواره استقبال چشمگیری داشته‌اند.

وی با بیان اینکه موضوع جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب به شمار می‌رود، ادامه داد: برگزاری این جشنواره از ابزار‌های مهم و اساسی در راستای نهادینه شدن تحقق این مطالبه رهبری در میان مردم است.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان هنر و رسانه را گزینه موفقی برای دست‌یابی به افزایش تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات رهبری دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با انتخاب نامی برای هر سال به دنبال نام‌گذاری برای سال نیست بلکه ایشان با انتخاب هر نامی برای هر سال به دنبال نفع مردم است.

وی به برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان با عنوان حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و افزود: اسفند ماه امسال سده لنجان پایتخت هنری ایران می‌شود و هنرمندان برای برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان از سراسر کشور در این شهر حضور می‌یابند.

ملایری با تاکید بر اینکه سده لنجان با برگزاری این جشنواره می‌تواند یک حرکت و اقدام ماندگار در راستای دست‌یابی به مطالبات رهبر معظم انقلاب انجام بدهد، گفت: همچنین برگزاری این جشنواره راهکاری برای جذب سرمایه‌گذاران از سراسر کشور به شهر سده لنجان است.

وی اظهار کرد: شهر سده لنجان از ظرفیت‌های بسیاری در بخش‌های مختلف برخوردار است که شرکت‌کنندگان جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان با حضور در این شهر با این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها آشنا می‌شوند و بر روی این ظرفیت‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول