اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس خبر داد

ساخت پارکینگ طبقاتی در چالوس

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر چالوس از کلنگ‌زنی پارکینگ طبقاتی شهر چالوس در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

ساخت پارکینگ طبقاتی در چالوس

محمداسماعیل نعمت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس گفت: سرمایه‌گذاری برای احداث پارکینگ طبقاتی در هشت طبقه در جنب رینگ 45 متری به شورای شهر مراجعه و این شورا نیز نهایت همکاری، مساعدت و مشارکت را با این سرمایه‌گذار انجام خواهد داد تا به‌زودی شاهد کلنگ‌زنی این پروژه باشیم.

وی ادامه داد: فعالیت رابطان محلی به عنوان شورایارها از پیشنهادات کمیسیون فرهنگی شورا بود که در صحن شورا با اکثریت آرا با آن موافقت شد و امروز شاهد فعالیت خوب و مؤثر شورایارها هستیم.

رئیس شورای شهر چالوس بیان داشت: رابطان محلی برای رفع مشکلات و توسعه پروژه‌های عمرانی در سطح محلات کمک حال شهرداری و شورای شهر محسوب می‌شوند.

این مسئول گفت: ادامه آزادسازی رینگ دو به پل آبنما و خیابان رادیو دریا که به کمربندی تنکابن منتهی می‌شود و یک میلیارد تومان هم هزینه داشته است در کاهش بار ترافیکی شهر بسیار مؤثر است.

نعمت‌زاده تصریح کرد: یکی از مشکلات مهم چالوس مشکل ترافیک است و توافق‌های زیادی صورت گرفت و 40 هزار مترمربع از املاک مسیر طرح با ساکنان توافق شده است.

رئیس شورای شهر چالوس خاطر نشان کرد: مسیر رینگ یک به بازار روز آزاد شد و پیمانکار مشغول به فعالیت است.

وی بیان داشت: یکی از مشکلات در شورای اسلامی دوره گذشته مسیر خیابان گلسرخی بود که توسط شهرداری و شورای شهر توافق شد و این مسیر اکنون آزاد شده و در کاهش بار ترافیکی شهر بسیار مؤثر است.

این مسئول اضافه کرد: در رابطه با رینگ یکی شهری ضلع شرقی رودخانه فعالیت‌های فنی و عمرانی آن انجام شد، اما ضلع غربی آن نیاز به 3 میلیارد ریال اعتبار است و مقرر شد تا با پیمانکار قرارداد منعقد شده و فعالیت اجرایی آن آغاز می‌شود.

نعمت‌زاده یادآور شد: مذاکراتی با شهرداری نوشهر صورت گرفته است که پل آبنما از مسیر پشت فرودگاه به جاده گازوئیل به رادیو دریا و خط هشت احداث شود که با اجرایی شدن این پروژه شاهد کاهش ترافیک خواهیم شد.

رئیس شورای شهر چالوس گفت: زمین ورزشی به متراژ 3 هزار مترمربع در الف‌کلا خریداری شد تا به زودی شاهد کلنگ‌زنی سالن ورزشی چند منظوره از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشیم.

وی ادامه داد: احداث مجتمع فرهنگی یکی از نیازهای مهم شهرستان در حوزه فرهنگ و هنر محسوب می‌شود که برای احداث آن 600 متر مربع زمین در جنب هتل ملک به این اختصاص داده شد.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس عنوان کرد: بودجه سال جاری شهرداری چالوس 8 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده که این میزان اعتبار پاسخگوی شهر نیست.

این مسئول ابراز داشت: با توجه به اینکه شهر چالوس در ایام تعطیلات خدمات کشوری ارایه می‌دهد و از آنجایی که ورودی استان مازندران محسوب می‌شود نیاز است بودجه ملی در قالب قطعه 25 آزادراه تهران – شمال برای این شهرستان در نظر گرفته شود.

نعمت‌زاده تاکید کرد: یک هزار و 300 مترمربع زمین نیز برای احداث سی ان جی اختصاص دادیم تا رانندگان خودرو گازسوز بتوانند به راحتی از این نوع سوخت استفاده کنند.

وی متذکر شد: ساماندهی رودخانه چالوس را در دستور کار قرار داریم تا بتوانیم از این بستر برای جذب گردشگر به نحو مطلوب استفاده ببریم.

رئیس شورای شهر چالوس در پایان اذعان داشت: پیگیر مطالبات و رفع مشکلات سیل‌زدگان هستیم تا بتوانیم آنچه در توان ما است برای کمک‌رسانی به این شهروندان داشته باشیم.

انتهای پیام/2296/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول