اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر شوشتر خبر داد

واگذاری پارکینگ‌های شوشتر به شرکت‌های پارکبان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر از واگذاری پارکینگ‌های موجود به شرکت‌های معتبر پارکبان خبر داد.

واگذاری پارکینگ‌های شوشتر به شرکت‌های پارکبان

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: پارکینگ‌های موجود اعم از موتوری و خودرویی همگی طی یک مزایده به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

وی افزود: برای واگذاری این پارکینگ‌ها به بخش خصوصی باید از طریق قانونی و با برگزاری مزایده اقدام شود و ترک تشریفات در این زمینه معنایی ندارد.

این عضو شورای سوم شوشتر با اشاره به اینکه شهرداری تقاضای ترک تشریفات برای این واگذاری را به شورای شهر داده بود، خاطرنشان کرد: شهرداری شوشتر باید از طریق قانونی برای فراخوان و انعقاد قرارداد با شرکت‌های مرتبط اقدام کند و پیشنهاد ترک تشریفات در شورای اسلامی شهر رای نیاورد.

دهدار با اشاره به قیمت‌های پایه تعیین شده از سوی شورای اسلامی شهر تاکید کرد: به ازای ورود هر دستگاه موتورسیکلت 3 هزار ریال و هر خودرو 5 هزار ریال و برای هر ساعت اضافه ماندگاری در پارکینگ ساعتی 2 هزار ریال بیشتر اخذ خواهد شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خاطرنشان کرد: قیمت پایه‌‌ای از سوی شورای اسلامی شهر برای این مزایده تعیین شده است که همه پارکینگ‌های موتوری شهر شوشتر با 30 میلیون ریال و پارکینگ‌های خودرویی نیز با 400 میلیون ریال به مزایده گذاشته شود.

وی با اشاره به مزایای اجرای این طرح و سامان‌دهی پارکینگ‌های عمومی شهر، تصریح کرد: شهرداری باید در انعقاد قرارداد با پیمانکاران قراردادی قانونی و بدون هیچ‌گونه راه تخلف منعقد کند.

دهدار تاکید کرد: اجرای این طرح می‌تواند درآمد ثابتی برای شهرداری شوشتر ایجاد کند و تاحدی مشکلات شهرداری شوشتر در بخش مالی برطرف شود.

انتهای پیام/72006/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول