اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار چالوس خبر داد

آسفالت 1500 تنی در شهر چالوس

خبرگزاری فارس: شهردار چالوس گفت: طی یک ماه گذشته یک هزار و 500 تن آسفالت و روکش در حدود 9 هزار مترمربع در سطح شهر چالوس صورت گرفته است.

آسفالت 1500 تنی در شهر چالوس

ایوب صالحی شهردار چالوس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس ملاقات عمومی روزهای سه‌شنبه با شهروندان در خدمت‌رسانی بهینه و برقراری ارتباط صمیمانه با مردم را بسیار مهم ارزیابی و گفت: هر چند شهرداری چالوس همه روزه و در حد توان به درخواست‌های حضوری شهروندان با شهردار پاسخ مثبت می‌دهد، اما روزهای سه‌شنبه به‌طور تمام وقت در خدمت شهروندان چالوس هستیم تا از نزدیک به مشکلات و درخواست‌های آنها جامه عمل بپوشانیم.

این مسئول در همین رابطه بیان داشت: 95 درصد درخواست‌های مردم در روزهای ملاقات عمومی مربوط به بحث آسفالت و همچنین لکه‌گیری، آبگرفتگی، شن‌ریزی، بیس‌ریزی و... است و این نشان می‌دهد که در حال حاضر شرایط نامطلوبی در معابر و جاده‌های شهر داریم.

وی افزود: پنج درصد باقیمانده از مجموع درخواست‌های مردمی نیز مربوط به حریم و مشکل پروانه است که در این مقدار نیز درخواست‌هایی چون تخفیف عوارض، رفت و روب و پاکسازی، جمع‌آوری زباله و... به چشم می‌خورد.

صالحی درباره برخی درخواست‌های مردمی مبنی بر پرداخت خودیاری به شهرداری برای آسفالت کوچه‌ها نیز ادامه داد: در رابطه با دریافت خودیاری از شهروندان برای انجام آسفالت ایرادی به مدیریت‌های گذشته وارد نیست، چرا که شرایط مالی طوری ایجاب می‌کرد که نمی‌توانستند پاسخگوی حجم درخواست‌ها باشند ضمن اینکه میزان دریافتی از شهروندان در سال‌های گذشته در مقایسه با تورم و قیمت نجومی قیر و آسفالت ناشی از هدفمندی یارانه‌ها در حال حاضر بسیار ناچیز است.

شهردار چالوس با بیان اینکه باید به گونه‌ای عمل کنیم که شهرداری خدمتگزار مردم باشد نه اینکه مردم در خدمت ما باشند، ابراز داشت: آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری در این شرایط جوی تحت هیچ شرایط مطلوب نیست چرا که برودت هوا و خیس بودن معابر و جاده‌ها کار را دچار مشکل می‌سازد و در صورت آسفالت در شرایط بد جوی از کیفیت آسفالت می‌کاهد.

صالحی تصریح کرد: طی یک ماه گذشته یک هزار و 500 تن آسفالت و روکش در حدود 9 هزار مترمربع در سطح شهر صورت گرفته که این مقدار مربوط به فرعی هشت شهرک نواب، گرامجان به سمت خیابان تختی، خیابان 22 بهمن گلسرخی به سمت سماء، خیابان روبروی 22 بهمن، ورودی علویکلا و روکش آسفالت چالوس محله (جانبازان) است.

وی در همین رابطه اضافه کرد: همچنین ادامه آسفالت چالوس محله (جانبازان)، آسفالت خیابان شهید خان‌زاده پشت گاراژ، آسفالت فرعی هفت منشعب از بلوار امام رضا (ع)، روکش آسفالت میرزا کوچک‌خان بین خیابان سعدی، شهدا و خیابان شبنم منشعب از خیابان تختی را در دست اجرا داریم.

انتهای پیام/86019/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول