اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار چالوس:

خودپردازهای چالوس باید برای تعطیلات عید آماده شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار چالوس گفت: خودپردازهای چالوس باید برای تعطیلات عید آماده شوند.

خودپردازهای چالوس باید برای تعطیلات عید آماده شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، معاون فرماندار چالوس شامگاه دوشنبه در جلسه‌های ستاد تسهیلات سفر نوروزی و ستاد دهه  فجر شهرستان چالوس که با حضور رؤسای ادارات و دستگاه‌های مختلف برگزار شد با تاکید بر هماهنگی و تعامل دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های مرتبط با ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اظهار داشت: بازدید از واحدهای پذیرایی و اقامتی سطح شهرستان به ویژه جاده کندوان، آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، نیروهای هلال احمر، کنترل قیمت‌ها، ارائه لیست کشیک خبازی‌ها در ایام تعطیلات از جمله کارهایی است که ستاد تسهیلات سفر نوروزی باید مد نظر داشته باشند.

سید محمدرضا حسینی خاطر نشان کرد: آمادگی بررسی وضعیت پایانه‌های مسافربری چالوس، مشخص کردن مدارسی که پذیرای مسافران و گردشگران هستند، ارائه لیست کشیک ادارات در این ایام، حضور مسئولان ادارات عضو ستاد تسهیلات سفر، پاکسازی معابر توسط شهرداری‌ها و همچنین محورهای کناره و کندوان از دیگر اقداماتی است که ستاد تسهیلات سفر نوروزی باید به آن توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه برای پاکسازی معابر و فضاسازی روستاهای مدخل ورودی شهرستان لازم است تا نشستی با حضور شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران روستاها برگزار شود، گفت: ترمیم کنده‌کاری‌ها و چاله‌های سطح شهرستان باید توسط شهرداری صورت پذیرد و همچنین ضروری است تا در ایام سفر نوروز جایگاه‌های عرضه سوخت و مدیران شعب بانک‌ها برای بررسی وضعیت خودپردازها نیز اقدامات اساسی انجام دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان چالوس نیز از فعالیت 9 کمیته در مرکز استان مازندران و هفت کمیته در شهرستان چالوس در ستاد تسهیلات سفر نوروزی امسال خبر داد و عنوان کرد: تمام کمیته‌ها در صدد مهیا کردن بهترین مقدمات و تسهیلات برای حضور مسافران و گردشگران هستند تا بتوانیم نوروز سال 92 را نوروزی به یاد ماندنی برای هموطنان رقم بزنیم.

موسوی با اشاره به اینکه دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر نوروزی چالوس در اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مستقر است، افزود: تشکیل جلسات ستاد، تنظیم صورت‌جلسات و ابلاغ تصمیمات ستاد به اعضا، پیگیری اجرای مصوبات کمیته‌ها، پیگیری تشکیل جلسات کمیته‌ای ستاد، ایجاد هماهنگی بین کمیته‌ها بر اساس مصوبات و تهیه گزارش از عملکرد کمیته‌ها برای ارائه به دبیر ستاد از جمله وظایف دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر نوروزی است.

به گزارش فارس، این نشست با پیگیری برنامه‌های دهه فجر نیز ادامه داشت.

همچنین در این جلسه، معاون فرماندار چالوس درباره برنامه‌های در دست اقدام ایام الله 22 بهمن نیز یادآور شد: کمیته‌های فرهنگی، پشتیبانی، امنیت، بازاریان، ورزشی، اطلاع‌رسانی، امور بانوان، بازرسی و حراست و همچنین کمیته فضاسازی شهر و روستا از کمیته‌های تشکیل شده و مرتبط با ستاد دهه فجر است.

سید محمدرضا حسینی با مهم خواندن برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال تاکید کرد: برگزاری مراسم ایام دهه فجر امسال به صورت خودجوش و مردمی، فعال سازی مساجد و آمادگی تمام دستگاه‌ها، آذین‌بندی سر درب ادارات با نصب بنرها و پارچه‌ها باید در دستور کار ادارات و نهادهای مختلف قرار گیرد.

حجت‌الاسلام اصغر مختاری کلارستاقی‌نژاد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس نیز بر دیدگاه نگاه مردمی به برنامه‌های ایام الله دهه فجر تاکید کرد و اذعان داشت: از آنجایی که بسیاری از نخبگان سطح شهرستان چالوس توانستند در رشته‌های مختلف زحمت کشیده و به مقام‌هایی دست یابند، بنابراین کمیته‌های ایام دهه فجر باید به تجلیل از این فرزندان مستعد در این ایام همت گمارند.

انتهای پیام/86019/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول