اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انتخابات اسرائیل-8

نتانیاهو برای رأی جمع کردن به باشگاه شبانه رفت

خبرگزاری فارس: نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی برای آنکه جوان‌های اسرائیلی را با خود همراه کند، شب گذشته به یک باشگاه شبانه در تل‌آویو رفت و سخنرانی خود را از جایگاه خواننده انجام داد.

نتانیاهو برای رأی جمع کردن به باشگاه شبانه رفت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»،‌ «بنیامین نتانیاهو» شب گذشته با هدف جذب جوان‌های اسرائیلی، تبلیغات انتخاباتی خود را در یک باشگاه شبانه در تل‌آویو انجام داد.

نتانیاهو در صحبت‌های دیشب خود که از پشت جایگاه خواننده باشگاه شبانه انجام شد، از اسرائیلی‌ها خواست به وی رأی دهند تا او بتواند برای سومین برای به سمت نخست‌وزیری برسد.

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی که با پسران و چند عضو حزب «لیکود» به این باشگاه شبانه رفته بود، در صحبت‌هایی که آشکارا از هراس وی از به قدرت رسیدن چپگراها حکایت داشت، گفت: بیش از هزار جوانی که اینجا هستند، می‌فهمند که ما اکنون به یک «لیکود» قدرتمند نیاز داریم. اگر رأیی غیر این بدهید، یک کابینه چپگرا قدرت می‌گیرد.

نتانیاهو که به همراه «آویگدور لیبرمن» وزیر خارجه مستعفی رژیم‌صهیونیستی ائتلاف انتخاباتی «لیکود-اسرائیل بیتنا» را تشکیل داده است، همچنین گفت که از تشکیل جبهه متحد چپگرا-میانه‌رو در برابر او متعجب نشده می‌داند که این جبهه یا پیش یا پس از انتخابات شکل می‌گیرد. به گفته وی «زیپی لیونی» رهبر حزب «هاتنوعا» و «شلی یخیموویچ» رهبر حزب کارگر تلاش می‌کنند تا او را از قدرت کنار بزنند.

روز جمعه بود که لیونی از دو حزب کارگر و «یش عاتید» خواست که در کنار او قرار گرفته و جبهه متحدی در برابر نتانیاهو تشکیل دهند. سران این سه حزب صبح امروز با هم دیدار داشته‌اند، اما به نتیجه مشخصی دست نیافتند. در صورت ائتلاف این سه حزب، احتمال شکست نتانیاهو در انتخابات سوم بهمن قوت می‌گیرد. در انتخابات پارلمانی اسرائیل 34 حزب برای تصاحب 120 کرسی، رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول