اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سعید دقیقی:

به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم / کفاشیان از انسان‌های خوب روزگار است

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم سایپا با بیان اینکه کی‌روش سلیقه‌ای عمل می‌کند، گفت:به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم.

به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم /  کفاشیان از انسان‌های خوب روزگار است

سعید دقیقی در حاشیه بازی تیم کاسپین قزوین با تیم نفت و گاز گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: سالیان زیادی سابقه حضور در تیم‌های ملی جوانان، امید و بزرگسالان را دارم ولی اعمال سلیقه در دعوت بازیکنان به تیم ملی تأثیرگذار است.

به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم

وی با بیان اینکه کی‌روش سلیقه‌ای عمل می‌کند، تصریح کرد: به نظر مربی تیم ملی احترام می‌گذارم و برای حضور در تیم ملی تلاش می‌کنم.

بازیکن تیم سایپا پیرامون رفتن و یا ماندن کفاشیان در فدراسیون فوتبال افزود: من در جایگاهی نیستم که در این رابطه نظر دهم ولی آقای کفاشیان از انسان‌های خوب روزگار است.

دقیقی ابراز داشت: شرایط فوتبالی کشور به گونه‌ای شد که تیم ملی فوتبال نتایج خوبی نگیرد و برای آقای کفاشیان که سابقه فوتبالی نداشت نیز کمی سخت بود اما امیدوارم هر که در این جایگاه است، موفق باشد.

این فوتبالیست قزوینی با اشاره به بازی تیم کاسپین قزوین با تیم نفت و گاز گچساران بیان کرد: بعد از بازی‌های اخیر تیم کاسپین قزوین شرایطش مطلوب‌تر شده و به بالای جدول نیز نزدیک شده است.

فوتبال قزوین ظرفیت صعود به لیگ بالاتر را دارد

بازیکن تیم سایپا با بیان اینکه فوتبال قزوین ظرفیت صعود به لیگ بالاتر را دارد، اذعان داشت: فوتبال قزوین توانایی صعود به لیگ بالاتر را دارد که باید در این راستا تلاش کرد.

دقیقی عنوان کرد: پایه تیم کاسپین قزوین باید کمی قوی شود زیرا این تیم هنوز ریشه‌دار نشده و توقع زیادی است که در بالای جدول قرار گیرد.

انتهای پیام/77003/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول