اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین:

برای شکست تیم تینا ماهان به اصفهان سفر می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین گفت: برای شکست تیم تینا ماهان به اصفهان سفر می‌کنیم.

برای شکست تیم تینا ماهان به اصفهان سفر می‌کنیم

امید حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به دیدار تیمش مقابل تیم تینا ماهان اصفهان در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور که روز چهارشنبه در اصفهان برگزار می‌شود، اظهار داشت: بدون شک برای شکست تیم تینا ماهان شاگردانم انگیزه بالایی دارند و تلاش خواهیم کرد این تیم را هم در اصفهان شکست دهیم.

وی افزود: گرچه تیم تینا ماهان اصفهان از گروه خود به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات شده است و تیم یاسین فولاد قزوین با قرار گرفتن در مکان چهارم گروه خود قدم به این مسابقات گذاشته است، اما شاگردانم در دیدار رفت نشان دادند که اگر چه از نظر مالی نسبت به تیم اصفهانی به مراتب پایین‌تر هستند اما به لحاظ تاکتیکی چیزی کم ندارند.

سرمربی تیم یاسین فولاد قزوین در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه شاگردانم با توجه به پیروزی در دیدار رفت مقابل این تیم اصفهانی از انگیزه بالایی برخوردار هستند، تصریح کرد: همین امر باعث شده تا بازیکنان تیم یاسین فولاد قزوین با شادابی خاصی در تمرینات حضور داشته باشند.

حمیدی عنوان کرد: در بازی دور رفت مقابل تیم تینا ماهان اصفهان شاگردانم با توجه به امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران خودی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و اثبات کردند در نیم فصل دوم نتایج خوب آنان مقابل رقیبان به طور اتفاقی صورت نگرفته است.

وی با اشاره‌ به روند نتایج ضعیف تیم یاسین فولاد قزوین در دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور گفت: در بازی‌های دور رفت این مسابقات با توجه به اینکه در تمامی بازی‌هایمان باید در خانه تیم‌های حریف به میدان می‌رفتیم، عملکرد خوبی نداشتیم که البته این مسئله را در دیدارهای دور برگشت به طور کامل جبران کردیم و نتایج خوبی را به دست آوردیم.

سرمربی تیم یاسین فولاد قزوین اظهار امیدواری کرد شاگردانش در بازی دور برگشت رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه‌های کشور با شکست تیم تینا ماهان اصفهان بتوانند به جمع چهار تیم پایانی این مسابقات راه پیدا کنند.

گفتنی است تیم یاسین فولاد قزوین در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات موفق شده تیم تینا ماهان اصفهان را با نتیجه 75 بر 71 مغلوب کند .

انتهای پیام/77004/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول