اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور فرهنگی ورزش گلستان خبر داد

فعالیت 71 سمن در حوزه جوانان گلستان

خبرگزاری فارس: معاون امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان گلستان گفت: در حال حاضر 71 سمن در حوزه جوانان گلستان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 71 سمن در حوزه جوانان گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی بابایی پیش‌ازظهر امروز در جلسه‌ای که با کارشناسان حوزه معاونت جوانان مستقر در گرگان و شهرستان‌ها در سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد،اظهار داشت: در ابتدای سال‌جاری 56 سمن با این معاونت همکاری داشته‌اند که با اضافه شدن 15 سمن دیگر که مراحل ثبت‌نام را انجام دادند و یا در گذشته فعال بودند و مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده‌اند این تعداد به 71 سمن رسیده است.

وی تصریح کرد: این انتظار وجود دارد که با همکاری و پیگیری کارشناسان و رابطان حوزه جوانان در استان و شهرستان‌ها این تعداد قبل از پایان سال‌جاری سه رقمی شود و در ماه‌های ابتدایی سال 1392 تا چندین برابر رشد داشته باشد.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان گلستان ابراز امیدواری کرد: جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های مذهبی و قرآنی، اجتماعی، علمی، پژوهشی، ورزشی، فرهنگی، هنری، ادبی، رسانه‌ای و بسیاری از رشته‌های مرتبط با حوزه جوانان در قالب سمن به ثبت برسند و فعالیت‌های خوبی را در سطح شهرستان‌های محل اقامت خود و استان و حتی کشور داشته باشند.

بابایی تعداد سمن‌های فعال در گرگان را 40 سمن اعلام کرد و اذعان داشت: شهرستان‌های آزادشهر، کردکوی، رامیان، گنبدکاووس، مینودشت و علی‌آبادکتول هر کدام با داشتن چهار سمن در حوزه جوانان فعال هستند.

وی ادامه داد: در شهرستان بندرگز سه سمن، آق‌قلا دو سمن و کلاله و بندرترکمن هر کدام یک سمن فعال بوده و با نظارت اداره ورزش و جوانان مشغول به کار هستند.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان گلستان اضافه کرد: برگزاری جلسات ساماندهی امور جوانان در استان و شهرستان‌ها و ارائه گزارش کار مستند به معاونت امور جوانان، تعامل رابطان و کارشناسان امور جوانان با مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی، شرکت فعال در برنامه‌های ویژه ایام‌الله دهه فجر و هفته وحدت، ثبت‌نام افراد در پورتال مربوط به اوقات فراغت، شناسایی سمن‌هایی که برنامه‌های آنها قابلیت شرکت در جشنواره اتفاق را دارند از مهمترین برنامه‌های این معاونت در روزهای باقیمانده سال‌جاری است.

بابایی ادامه داد: انتظار است با تعامل و همفکری کارشناسان و رابطان، حوزه و جوانان نتایج خوبی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/2307/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول