اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس تاکید کرد

استفاده از ظرفیت نمایندگان برای توسعه شهرستان در سطح ملی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس بر استفاده از توانمندی ائمه جمعه و نماینده مجلس شورای اسلامی در توسعه شهرستان در سطوح ملی و استانی تاکید کرد.

استفاده از ظرفیت نمایندگان برای توسعه شهرستان در سطح ملی

به گزارش خبرگزاری فارس در گرگان، نورالله نوراللهی پیش‌ازظهر امروز در جلسه ستاد نمازجمعه این شهرستان بر استفاده از نیروهای کارآمد و پرتلاش تاکید کرد و اظهار داشت: مدیران خلاق متعهد و خوشفکر باید تقویت شوند.

وی نمازجمعه را جایگاهی ارزشمند برشمرد و تصریح کرد: حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در صفوف نمازجمعه و اعضای ستاد نمازجمعه از ظرفیت‌های فکری و اجرایی نظام است که باید با گسترش فعالیت‌ها و تعاملات در راستای توسعه و رشد شهرستان استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به جایگاه شهرستان و دارا بودن رتبه اول در تولید محصولات استراتژیک ‏مثل گندم، زیتون و گوشت قرمز و ماهی در استان اظهار امیدواری کرد به برکت و پشتوانه این جلسات و تعامل بیشتر با ائمه جمعه و نماینده مجلس شورای اسلامی بتوانیم در عرصه‌های مختلف به ویژه کارهای عمرانی، خدماتی و تولیدی موفق باشیم و خدمات ارزنده داشته باشیم و تمام تلاش خود را در بالا بردن شاخص‌های شهرستان بکار بگیریم.

نوراللهی با بیان اینکه بین اسلام و عدالت ملازمت وجود دارد بر تجهیز مدیران به دو اهرم تقوا و صداقت تاکید کرد و گفت: استعدادهای نهفته زیادی در شهرستان گنبدکاووس وجود دارد که باید بالفعل شود.

وی با تاکید بر شناسایی هدف‌ها و قابلیت‌های شهرستان به ظرفیت خوب نیروی انسانی در شهرستان گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: موفقیت در کارهای عمرانی و خدماتی و تولیدی با حمایت و پشتیبانی ائمه‌جمعه، صاحبان فکر و اندیشه شهرستان میسر است و سعی می‌کنیم در این راستا خدمات ارزنده‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/2307/30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول