اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان:

کوتاهی برای هیئت جانبازان نکردم / رتبه‌های برتر گروه A را کسب کرده‌ایم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: این هیئت در حوزه آقایان و بانوان در چند سال گذشته همواره رتبه‌های اول تا سوم گروه A فدراسیون را کسب کرده است.

کوتاهی برای هیئت جانبازان نکردم / رتبه‌های برتر گروه A را کسب کرده‌ایم

محمدرضا باباگلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در راستای درج خبری در این رسانه پیرامون عدم رسیدگی به وضعیت ورزشکاران معلول و جانباز از زبان یکی از همین ورزشکاران مدال‌آور اصفهانی اظهار کرد: قصد من تنها پاسخگویی به مطالب غیر فنی و خلاف واقع علیرضا مختاری نیست و تنها جهت روشن شدن اذهان عمومی مطالبی را می‌گویم.

وی تصریح کرد: این هیئت بر اساس اقدامات خود در حوزه آقایان و بانوان و در ابعاد همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای و در ارزیابی‌های انجام شده در چند سال گذشته همواره رتبه‌های اول تا سوم گروهA  فدراسیون را کسب کرده که تمام این‌ها مرهون لطف الهی و تلاش ورزشکاران و مربیان و مسئولان هیئت شهرستان‌ها و برنامه‌ریزی‌های این هیئت و حمایت مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون بوده است.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان ادامه داد: با توجه به استفاده از روش‌های نوین مدیریتی در فعالیت‌های هیئت و با توجه به تعدد همه رشته‌ها، تمام تصمیم گیری‌های فنی توسط مسئولان کمیته‌های ورزشی اخذ و پس از بررسی کارشناسی در هیئت رئیسه مطرح و تصمیم‌گیری خواهد شد و هیچ‌گاه تصمیمات فردی و یک‌سویه ملاک عمل نبوده است.

وی تاکید کرد: با توجه به توانمندی ورزشکاران و مربیان تحت پوشش و سابقه دیرینه ورزش جانبازان و معلولان در استان تمام مسئولان کمیته‌ها از نفرات با سابقه و دارای شناخت کامل در حوزه تخصصی خود هستند و اعضای هیئت رئیسه این هیئت یا از قهرمانان با سابقه و ملی‌پوش بوده یا از مدیرانی هستند که حداقل 20 سال سابقه مدیریت اجرایی در حوزه جانبازان و معلولان داشته‌اند و دوره‌های مرتبط با ورزش جانبازان و معلولان را در کشور یا خارج کشور طی کرده‌اند.

باباگلیان اضافه کرد: این هیئت طی سال‌های اخیر با حمایت‌هایی که از سازمان‌ها و ادارات شهر به ویژه شهرداری اصفهان و باشگاه‌های ورزشی داشته موفق به برگزاری سه دوره مسابقات بین‌المللی در رشته‌های مختلف شده و علاوه بر آن در تمام لیگ باشگاهی فدراسیون حضوری فعال و مستمر داشته که نتایج کسب شده نیز گویای همین مطلب است.

وی با اشاره به مشکلات مختاری دوومیدانی‌کار معلول اصفهانی تاکید کرد: از آنجا که وظیفه ذاتی هیئت دفاع از قهرمانان استان است این هیئت در مورد رفع مشکل آقای مختاری به شیوه‌های گوناگون اقدام کرده و نخستین مقام قهرمانی وی با برگزاری رقابت‌های دوومیدانی کشورهای اسلامی در اصفهان بوده و پس از آن با رایزنی‌های انجام شده و بر اساس ضوابط فدراسیون و پرداخت هزینه از سوی اداره کل ورزش و جوانان زمینه اعزام وی به رقابت‌های جمهوری چک فراهم شد که رسیدهای مربوط موید دریافت مبلغ مربوط است.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اصفهان گفت: با توجه به وضع کلاس‌بندی و قوانین جهانی کلاس آقای مختاری تغییر یافته که در این زمینه هیچ قصوری متوجه هیئت استان و حتی فدراسیون نیست چراکه ملاک کلاس‌بندی با نظر پزشکان و وضعیت جسمانی ورزشکاران است که در این زمینه نامه فدراسیون به رئیس امور مشترک فدراسیون‌ها گویای این ادعاست.

به گزارش فارس، طی نامه‌ای که از سوی دبیر فدراسیون به دفتر خبرگزاری فارس در اصفهان ارسال شده آمده است که با وجود مراجعه و پیگیری‌های متعدد و ارائه توضیحات شفاف و مکرر به علیرضا مختاری نامبرده اقدام به مکاتبات متعدد با مراکز مختلف کرده و درخواست احقاق حقوق را می‌کند و این درحالی است که تنها استناد نامبرده رقابت‌های جمهوری چک بوده که این رقابت‌ها بنا بر اعلام رسمی کمیته بین‌المللی پارالمپیک ipc فاقد اعتبار است.

همچنین در بخش دیگری از این نامه که به هیئت جانبازان و معلولان ارسال شده و در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته است، ذکر شده  که در صورت اصرار نامبرده لازم است وی با حمایت استان در یک مسابقه بین‌المللی که کلاس‌بندی آن مورد تایید کمیته بین‌المللی پارالمپیک است شرکت کرده و توسط نمایندگان این سازمان به طور مجدد کلاس‌بندی شود.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول