اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده گنبدکاووس در مجلس تاکید کرد

توانمندی گنبدکاووس در تامین گندم کشور

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در صورت حمایت مسئولان کشوری شهرستان گنبدکاووس می‌تواند گندم کشور را تامین کند.

توانمندی گنبدکاووس در تامین گندم کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سلیمان عباسی پیش‌ازظهر امروز در جلسه ستاد نمازجمعه این شهرستان که در دفتر ستاد نمازجمعه برگزار شد با اشاره به ظرفیت‌های نهفته شهرستان گنبدکاووس در بخش کشاورزی اظهار داشت: بر اساس تحقیقات انجام شده در صورت حمایت ویژه مسئولان از بخش کشاورزی و خرید تضمینی محصول، این شهرستان می‌تواند سهم عمده‌ای در تولید گندم کشور داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه استعدادهای نهفته شهرستان را باید به فعل درآوریم به وجود اراضی وسیع در شهرستان گنبدکاووس اشاره کرد و یادآور شد: تامین سویای کشور نیز از دیگر قابلیت‌های شهرستان گنبدکاووس است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ‌بر لزوم بسترسازی اجرای طرح‌های ملی که پیشنهاد آن به وزیر داده شده و هدف از آن تولید گندم کشور در شهرستان است، تاکید کرد.

عباسی با بیان اینکه در زمینه‌های مختلف برای رشد و توسعه شهرستان نقشه راه باید تنظیم شود خواستار تدوین نقشه راه توسط مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان گنبدکاووس شد و اذعان داشت: با تاسی به قانون در مسیر رشد و توسعه شهرستان تلاش خواهیم کرد.

وی بر نگاه ملی به طرح‌های توسعه شهرستان گنبدکاووس در بخش کشاورزی و سرمایه‌گذاری و گسترش صنایع تبدیلی تاکید کرد و خواستار تلاش مضاعف مسئولان در این خصوص شد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از اول سال‌جاری 16 سیلاب گریبانگیر استان گلستان شده به جذب اعتبارات بحران برای استان گلستان اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته قول تخصیص بیش از 32 میلیارد تومان اعتبار به استان داده شده است.

انتهای پیام/2307/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول