اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال استقلال نطنز:

تیم استقلال نطنز ظرفیت حضور در لیگ برتر را دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال نطنز گفت: در صورت حمایت همه جانبه مسئولان از تیم استقلال نطنز در دو سال آینده بسیاری از بازیکنان این تیم در لیگ برتر فوتبال توپ می‌زنند.

تیم استقلال نطنز ظرفیت حضور در لیگ برتر را دارد

علی داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار داشت: در صورت حمایت همه جانبه مسئولان از تیم استقلال نطنز در دو سال آینده بسیاری از بازیکنان این تیم در لیگ برتر فوتبال توپ خواهند زد.

وی هدف از تاسیس تیم فوتبال استقلال نطنز را وجود استعدادهای بسیار خوب فوتبالی در شهر نطنز و بادرود برشمرد و افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال نطنز با هدف کشف استعدادهای نهفته فوتبال شهر ستان از شش ماه پیش با مدیریت آقای مهدی پالیزوان و در سه رده جوانان، امید و بزرگسالان تأسیس شده و ما در هر سه رده در سطح استان حرف برای گفتن داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال نطنز ادامه داد: تیم بزرگسالان استقلال نطنز در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ استان با تساوی در مقابل تیم اسپادان اصفهان گام مهی در رسیدن به فینال سوپر لیگ استان برداشت.

داداشی اضافه کرد: در صورت حمایت همه جانبه مسئولان ورزشی و فرهنگی شهرستان از این باشگاه، تا دو سال آینده تعداد زیادی از بازیکنان ما در لیگ برتر ایران توپ خواهند زد.

وی از نهایی شدن کار انتقال دو بازیکن فعلی تیم استقلال نطنز به پیکان تهران در پایان فصل خبر داد و اذعان داشت: تیم فوتبال استقلال نطنز با حضور 90 بازیکن جوان، امید و بزرگسال در شهرستان نطنز و بادرود فعالیت دارد.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول