اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران:

راه لیگ برتری شدن نساجی هموار است / بازی با ابومسلم تکرار شود

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تیم نساجی یک تیم کاملا مردمی و با ریشه است و این تیم یکی از پرطرفدارترین تیم‌های حاضر در کشور بوده و مطمئن باشید راه لیگ برتری شدن نساجی هموار است.

راه لیگ برتری شدن نساجی هموار است / بازی با ابومسلم تکرار شود

میثم خداشناس کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران در مورد اتفاقات اخیر تیمش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در قائمشهر اظهار داشت: با حمایت و همدلی لیگ برتری می‌شویم و مطمئنا رأی بازی با ابومسلم تکرار به بازی خواهد بود.

وی درباره بازی قبل با ابومسلم افزود: در بازی قبل مشکلاتی پیش آمد که فعلا نیاز نیست در این مورد صحبت کنیم، بازی با ابومسلم بلیط‌ها تهیه شد و مشکلی برای رفتن نبوده و همه عوامل تیم و مسئولان زحمت رفتن به شهر مشهد را کشیدند و به علت بسته بودن جاده و کنسل شدن پرواز تیم به مشهد نرفت امیدواریم رأی کمیته انضباطی عادلانه به برگزاری بازی باشد.

کاپیتان نساجی با تشکر از پرهام مالک قبلی باشگاه نساجی افزود: تیم نساجی یک تیم حرفه‌ای است و از  مهدی پرهام و حیدرزاده با توجه به حمایتی که در این مدت 4 سال داشتند، تشکر کرده و امیدوارم با آمدن گروه جدید که از افراد سرشناس و ارزشی این کشور هستند بتوانیم در راستای تحقق بخشیدن به خواسته هواداران که همان لیگ برتری شدن نساجی بوده جامه عمل بپوشانیم.

خداشناس در مورد بازی نساجی مقابل الوند همدان افزود: بازی خوبی را بازیکنان نساجی از خود به نمایش گذاشتند، تیمی که یک ماه تمرین خوب و منسجم نداشته، تیمی همچون الوند را با شکست بدرقه می‌کند و اختلاف امتیاز را به حداقل می‌رساند که این نشان از قدرت و انسجام تیمی بازیکنان نساجی است.

وی مسئولان را حامی معنوی دانست و اذعان داشت: مسئولان شهری و استانی زحمات زیادی برای تیم متحمل شدند که جا دارد از زحمات این عزیزان قدردانی شود و با آمدنشان تیم یک روحیه و شخصیت معنوی می‌گیرد چرا که مسئولان حامی معنوی نساجی هستند.

وی در پایان در مورد هواداران باشگاه نساجی افزود: هواداران یاران واقعی و همیشگی تیم هستند و در بازی‌ها علاوه بر تشویق تیم خود تیم مقابل را هم تشویق کردند و این نشان از فرهنگ خوب این مرزوبوم دارد و امیدوارم با اتحاد و همدلی راه لیگ برتری شدن نساجی را هموار کنیم.

انتهای پیام/86017/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول