اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

تلاش ویژه وزارت راه برای پیشبرد سریع پروژه‌های مناطق مرزی خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی از تلاش ویژه این وزارتخانه جهت پیشبرد سریع پروژه‌های عمرانی مناطق مرزی استان خراسان رضوی خبر داد.

تلاش ویژه وزارت راه برای پیشبرد سریع پروژه‌های مناطق مرزی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا محفوظی صبح امروز در جریان بازدید از پروژه های راهسازی و مسکن مهر شهرستان های رشتخوار و خواف اظهار کرد: شهرستان های مرزی استان خراسان رضوی با توجه به داشتن ویژگی‌هایی چون حساسیت بالای سیاسی و امنیتی و محروم ماندن از امکانات رفاهی در سالهای گذشته، مورد توجه خاص وزارتخانه قرار دارند.

وی افزود: این مورد توجه قرار گرفتن در مجموعه وزارتخانه از یک سو و پیگیر‌ های مستمر فرمانداران و نماینده این دو شهرستان در مجلس شورای اسلامی از سوی دیگر سبب ایجاد روند مثبتی در جذب اعتبارات و پیشرفت پروژه‌ها شده است.

معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس وزیر راه و شهرسازی احداث بزرگراههای رشتخوار- تربت حیدریه و خواف - قائن را با توجه به عبور بارهای ترانزیتی و معدنی از این محورها از مهم‌ترین نیازهای منطقه دانست.

وی گفت: در حال حاضر پیگیر جذب و تخصیص اعتبارات ملی برای این دو پروژه هستیم که در این راستا همراهی بیشتر مسئولان استانی نیز مؤثر خواهد بود.

محفوظی در ادامه تصویب طرح بافت فرسوده شهر خواف را مورد توجه قرار داد و گفت: تکمیل واحدهای مسکن مهر در حال احداث در این دو شهرستان، رفع مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر و خود مالکان و پیگیری اجرای طرح‌های هادی در روستاهای این شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار وزارت راه و شهرسازی در استان است.

انتهای پیام/70008/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول