اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشوری‌فرد:

به قول خود عمل کردیم / شکست پرسپولیس را در سر می‌پرورانیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: خوشبختانه به قولی که به مسئولان، مردم و هواداران داده بودیم که تیم در دور برگشت با قدرت بیشتری در مقابل حریفان حاضر می‌شود، عمل کردیم.

به قول خود عمل کردیم / شکست پرسپولیس را در سر می‌پرورانیم

محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: خوشبختانه تیم صبای قم روی نوار پیروزی افتاده و همین روند را در ادامه لیگ نیز از تیم صبای قم خواهیم دید تا هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به دیدار هفته بیستم تیم صبای قم با پرسپولیس تهران بیان داشت: در این دیدار بازیکنان ما توانستند مزد زحمات خود را گرفته و با کسب یک پیروزی شیرین و دلچسب به ادامه حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امیدوارتر شوند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم اظهار داشت: تیم فوتبال صبای قم نیز امسال با استفاده از توان بازیکنان بسیار خوب و آینده‌دار و با بهره‌گیری از نیروهای جوان و پرانگیزه در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور یافته و اضافه شدن مهره با تجربه‌ای همچون سهراب بختیاری‌زاده نیز موجب افزایش توان تیم شده است.

وی با اشاره به پیشرفت تیم صبا در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، افزود: از آغاز قول داده‌ بودم که با حمایتی که از تیم صورت می‌گیرد، صبای قم در دور برگشت با قدرت بیشتری مقابل حریفان ظاهر خواهد شد و امروز نیز شاهد هستیم که این اتفاق محقق شده و بازیکنان ما توانسته‌اند داشته‌های خود را باور کنند.

کشوری‌فرد با تمجید از حمایت مسئولان استان و هیئت مدیره باشگاه صبای قم از تیم فوتبال و سایر تیم‌های زیر مجموعه باشگاه صبا ادامه داد: خوشحالم از اینکه توانستیم به قولی که به مسئولان، مردم و به خصوص هواداران تیم داده بودیم عمل کنیم و هواداران صبا امروز نتیجه صبر خود را مشاهده کردند و امیدوارم در دیدار هفته آینده با پرسپولیس تهران نیز همین موفقیت را شاهد باشیم.

وی به وضعیت تیم صبای قم برای بازی هفته آینده با پرسپولیس تهران اشاره کرد و افزود: مربیان و بازیکنان ما در بازی مقابل پرسپولیس حتما آنالیز خوبی خواهند داشت تا بتوانیم در بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام قم با برنامه مقابل این تیم حاضر شده و در نهایت نتیجه را به سود خود رقم بزنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم خاطرنشان کرد: بعد از سه نتیجه خوب در دیدارهای دور برگشت لیگ برتر فوتبال حالا نوبت آن رسیده است که در دیدار خانگی روز بیست و چهارم دی ماه در ورزشگاه یادگار امام تیم پرسپولیس را نیز شکست داده و به جمع تیم‌های مدعی کسب سهمیه آسیا اضافه شویم.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول